Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران با هدایت مهدی مهدوی کیا امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید عراق می‌رود.

«حمزه ضیا» یکی از خبرنگاران عراقی در آستانه این مسابقه از هواداران فوتبال این کشور خواست که در دیدار برابر ایران در ورزشگاه، از سر دادن شعارهای سیاسی و غیر ورزشی دوری کنند.

این خبرنگار با انتشار پیامی تاکید کرد که سر دادن شعارهای سیاسی باعث محرومیت عراق از بازی‌های خانگی توسط فیفا می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به دنبال یک روزنه و بهانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، در سال ۱۳۹۸ بود که تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کربلا به مصاف تیم الزورا عراق رفت اما با شعار تماشاگران عراقی و ورود آنها به زمین، این مسابقه به جنجال و درگیری شدید کشیده شد.

عراق در سال‌های گذشته به دلایل امنیتی از سوی فیفا مجوز میزبانی بازی‌های بین المللی را نداشت و رسانه‌های این کشور نگران هستند شعارهای سیاسی در بازی با تیم امید ایران منجر به سخت گیری های فیفا و جریمه‌های بین المللی بشود.

کد خبر 5498331 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران عراق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی مهدوی کیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور کمیته ملی المپیک مهدی طارمی فوتسال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم ملی فوتبال کانادا کشتی فرنگی تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد