Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع کمیته ملی المپیک امروز در حالی برگزار شد که هنگام ورود وزیر ورزش به سالن، اتفاقی افتاد که تعجب همه را برانگیخت. در کلیپی که منتشر شده سجادی به هاشم صیامی که پشت سر او در حال ورود به سالن بود، به تندی می‌گوید: بار آخرت باشد و دیگر تکرار نشود!

اما اجرای این اتفاق و برخورد چه بوده است. ظاهرا هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دنبال دعوت وزیر ورزش به مشهد برای جام امام رضا (ع) بوده و می‌خواسته سجادی جلسه‌ای را هم با دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون آسیا برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیامی می‌گوید: من در راهرو با رئیس دفتر وزیر صحبت کردم و او گفت وزیر الان می‌آید و خودت هم مستقیم این موضوع را عنوان کن، اما وقتی وزیر را دیدم و می‌خواستم موضوع را عنوان کنم آن اتفاق افتاد.

به نظر می‌رسد سجادی، وزیر ورزش از شرایط دوومیدانی رضایت ندارد و از گوشه و کنار نیز خبر‌هایی در مورد رفتن صیامی به گوش می‌رسد و باید دید در آینده چه شرایطی رقم خواهد خورد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمید سجادی وزیر ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: توسعه ورزش‌های دانش‌آموزی نقش مهمی در توسعه ورزش کشور خواهد داشت.

یاسر جمالی با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

وی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084835

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت