Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به اطلاع هم استانی‌های محترم در استان زنجان می‌رساند با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا، جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار و مصوبات زیر برای روز چهارشنبه مورخ ۴ خرداد حاصل شد.

فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره‌ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد و تاکید می‌گردد، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانکها و دانشگاهها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد در شهرستان خدابنده تعطیل می باشد.

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و دانشگاه‌ها در سایر شهرستان‌ها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۰  شروع بکار خواهند کرد

همچنین مقر شده ماسک استاندارد توسط شهرداریهایی تابعه به نیروهای خدماتی و پاکبان ها توزیع و  برنامه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

همچنین بر این اساس اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت‌هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود در داخل شهرها توسط شهرداری‌ها تعطیل و تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

همچنین مقرر شده صدا و سیمای مرکز استان, نکات بهداشتی شرایط آلودگی هوا را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و محیط زیست  استان اعلام و اورژانس و جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش قرار گیرد.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی تعطیلی ادارات دانشگاه ها استان زنجان قیدار آلودگی هوا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ مرسلی گفت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح عملیاتی، ۹ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی افزود: وسائط نقلیه توقیف شده با حرکات مخاطره آمیز و دور دور زدن‌های مکرر موجب بی نظمی و آلودگی صوتی در شهر شده بودند که با دستور مقام قضایی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • درباره لایحه ۶۰ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین چه می دانیم؟ / تحلیل کی یف از تاخیر در کمک رسانی واشنگتن چیست؟