Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و مقرر شد درباره تنقیح و بازنگری سیاست‌های کلی اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش مشرق، جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیران مجمع و به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱ در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیروزی عظیم را عنایت و امداد الهی دانست که در سایه خون شهیدان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع افزود: در عظمت عملیات غرور آفرین بیت المقدس همین بس که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانیها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آنها خواهم داد.

وی فتح خرمشهر را یک تحول و اتفاق بزرگ در تاریخ ایران اسلامی دانست که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهبری امام (ره) و حضور چشم گیر مردم، مجاهدت نیروهای مسلح و رشادت شهدایی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، کاظمی، باکری، متوسلیان، همت و... حاصل شد و حقیقتاً ما در حالی پیروز شدیم که تمام دنیا روبروی ما ایستاده بود، به جرات می توان گفت این حادثه در تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر که در هر جنگی بخشی از سرزمین های خود را از دست داده ایم بی نظیر است.

 در این جلسه، گزارش کمیسیون های اقتصاد کلان و سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع در خصوص بازنگری سیاستهای کلی ارائه شد.

 در ادامه، تشکیل یک کمیسیون مشترک در دبیرخانه با حضور روسای کمیسیونهای دبیرخانه و یک نفر به تشخیص رئیس هر کمیسیون و رئیس کمیسیون مشترک با ریاست دبیر مجمع در خصوص تنقیح و بازنگری سیاست های کلی مورد تصویب قرار گرفت.

در پایان این جلسه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک و معرفی جدی به عنوان رئیس حفاظت و نظارت مجمع و محسنی رئیس جدید یگان حفاظت مجمع، از زحمات و خدمات محمودی، مدیر کل فناوری و اطلاعات و عبدی، رئیس پیشین یگان حفاظت مجمع، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت مجمع تشخیص مصلحت نظام کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت محمدباقر ذوالقدر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجمع تشخیص مصلحت نظام دبیر مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌ های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد