Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاهی این استان به دلیل تداوم وتشدید گرو و غبار طی فردا چهارشنبه خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری   برنا  از  لرستان  ؛  علی سالاروند  دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان لرستان  سه شنبه شب با بیان این خبر، اظهار کرد:  با عنایت به وقوع پدیده گرد و غبار و بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و تحلیل نقشه های مربوطه و قرار گرفتن همه شهرهای استان در شرایط آلوده و خطرناک، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان موضوع آیین‌نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۳) قانون هوا پاک در ساعت ۱۸ تاریخ ١۴٠١/٣/٣ تشکیل و موارد زیر مصوب و ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مقرر شد؛ به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۴ برای کلیه شهر های استان تمام ادارات سازمانها، شرکت ها (بجز؛ مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی و بانک ها طبق مصوبات شورای عالی بانک ها) تعطیل  خواهد بود  

سالاروند تصریح کرد: همچنین مقرر شد با توجه به اینکه امتحانات پایه دوازدهم سراسری و بصورت متمرکز در تمام استان ها برگزار می شود لذا صرفآ امتحانات این مقطع تحصیلی برگزار شود و برای سایر مقاطع تحصیلی امتحانات برگزار نخواهد شد و طبق برنامه اعلامی از طرف اداره کل آموزش و پرورش به روز دیگر و بعد از آخرین امتحان موکول شوند.

او توصیه کرد: کلیه الزامات بهداشتی و زیست محیطی مواقع وقوع آلودگی هوا رعایت گردد و همه افراد جامعه از تردد غیر ضرور خودداری نمایند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست ریزگردها تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت

هوای کلان‌شهر مشهد امروز چهارشنبه با قرار گرفتن روی شاخص کلی ۸۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۸۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

کیفیت هوای شهر مشهد امروز هم همانند دو روز گذشته در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایمنا، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747383

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است