Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@16:48:16 GMT

فردا مدارس و ادارات خوزستان تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۱۵۰۳

فردا مدارس و ادارات خوزستان تعطیل است

دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان گفت: تمام مقاطع تحصیلی و ادارات این شهر به‌دلیل تداوم پدیده گرد و غبار فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما امتحانات هماهنگ کشوری پایه دوازدهم برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد اشرفی اظهار کرد: کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان تصمیم برای تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی و ادارات خوزستان را به دلیل ادامه گرد و غبار شدید گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مقاطع تحصیلی و ادارات این شهر به‌دلیل تداوم پدیده گرد و غبار فردا _چهارشنبه، چهارم خردادماه_ تعطیل است، اما امتحانات هماهنگ کشوری پایه دوازدهم برقرار است.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان تصریح کرد: این تعطیلی شامل مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی و بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، گرد و غبار شدید با منبع خارجی از عصر روز گذشته (دوشنبه) از کانون‌های کشور عراق وارد خوزستان شد که تعطیلی سراسری مدارس و ادارات استان را برای روز سه‌شنبه در پی داشت.

کد خبر 577473

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوزستان تعطیلی مدارس گرد و خاک خیزش گرد و خاک تعطیلی ادارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟