Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین افتتاح شرکت جدید دیناپارت با حضور جلیلی قصاب (مدیرعامل شرکت)، یعقوب قصاب (رئیس هیأت مدیره), جمعی از مدیران ارشد این هلدینگ و مهمانانی از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایمنا؛ شرکت دیناپارت با افتتاح دفتر جدید خود در منطقه ۲۲، علاوه بر افزایش تعداد نیروهای خود که در راستای منویات مقام معظم رهبری در اعلام شعار "سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" است توانسته تا روحیه هم افزایی را در میان کارکنان این مجموعه افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت دینا پارت در آئین رونمایی از دفتر جدید گفت: این مجموعه نزدیک به سه دهه است که ایجاد شده است؛ و در این سال‌ها توانسته به عنوان برندی که محصولات مرغوب خارجی و داخلی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد خودش را به جامعه هدف معرفی کند.

وی ادامه داد: در طی این مدت افرادی سعی کردند به جای چند نفر کار کنند و نظم دیناپارت رو حفظ کنند و مجموعه دیناپارت با قدرت پیش رفت تا کسی احساس خلأ نکند و حتی در همین راستا متخصصان جدیدی به جمع ما اضافه شدند.

این کارآفرین حوزه خودرو به اشتغالزایی ۳۰۰ نفر مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها همواره اشتغالزایی و استفاده از نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده کشور یکی از رسالت ما بوده بطوری که الان در بدنه ما بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر مشغول به کار هستند که به نوبه خود باعث افتخار و افزایش بهره‌وری تولیدات و محصولاتمان شده است.

گفتنی است؛ ساختمان جدید دیناپارت به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید و مراجعه کنندگان می‌توانند به آدرس جدید این شرکت به نشانی تهران – اتوبان خرازی غرب – خروجی دریاچه خلیج فارس – خیابان شمس تبریزی برج تماس - طبقه ۷ مراجعه نمایند.

یادآور می‌شود؛ شرکت دینا پارت (Dinapart) با بیش از سه دهه سابقه و با هدف ارائه قطعات و لوازم یدکی تولید تقریباً ۲۰ درصد قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی را بر عهده دارد و فعالیت عمده آن در تأیید کیفی، و توزیع لوازم یدکی و قطعات است.

کد خبر 577499

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اشتغالزایی شعار سال ۱۴۰۱ کارآفرینان دانش بنیان سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی‌های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده‌ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی‌ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تأمین شد.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی‌های سطح شهر و شهرستان گفت: از ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری است.

کد خبر 6085773

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا