Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ غنی استان و باهدف ایجاد نشاط اجتماعی تبیین شود، ابراز کرد: کارگروه علمی به عنوان بازوی مشورتی قوی در ذیل شورای فرهنگی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جریان سازی فرهنگی زمانی محقق می‌شود که پیوست فرهنگی خوبی در استان داشته باشد، افزود: رسانه‌ها به اولویت‌های فرهنگی استان به صورت یک جریان رسانه‌ای بپردازند.

همراهی رسانه‌ها نیاز است

معاون استاندار سمنان همچنین ادامه داد: رسانه‌های استان نکاتی را که می‌تواند به اجرای طرح عادلانه سازی طرح هدفمند سازی رایانه‌ها کمک کند انعکاس دهند، چرا که این طرح بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست.

ریواده با بیان اینکه آگاهی، دانایی و علم در بحث اجرا و اقدام جهاد گونه مهم است، ابراز داشت: باید فرهنگ اقدام جهادی در استان زنده شود البته در حوزه تحقق اهداف گام دوم انقلاب دستورالعمل‌های علمی در حوزه اجرایی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های معنویت و اخلاق باید در جوانان و نوجوانان استان مورد توجه قرار گیرد، افزود: اجرای طرح و تکلیف قانونی هدفمند کردن یارانه‌ها در راستای مبارزه با فساد و تحقق عدالت در اجرای طرح‌های اقتصادی در بحث تأمین معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است

مقابله با هدر رفت منابع

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: کشور ما به واسطه دولتی بودن و تک محصولی بودن با برخی مشکلات اقتصادی بعضاً دچار نوسان در تأمین نقدینگی می‌شود که در راستای تخصیص بهینه منابع از تمام پتانسیل‌ها برای تأمین اقتصاد کشور باید بهره گرفت تا هدر رفت، فساد و رانت خیز بودن منابع جلوگیری شود.

محمد رضا صادقی، با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار اولویت، تأمین کالاست است، نباید بگذاریم کمبودی در بازار ایجاد شود، ابراز کرد: حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان در دستور کار مدیران و مسئولان استان قرار دارد از سوی دیگر باید گفت در راستای تحقق جهاد تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری تا وقتی اقتصاد به نوسانات نرخ ارز و مناسبات سیاسی باشد، مشکلات اقتصادی زیادی مواجه خواهیم بود و برای برون رفت از این مشکل باید اقتصاد خودکفا در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر اقتصاد شرطی نباشد اتفاقات خوبی در کشور رقم خواهد خورد که در این راستا باید بنیه اقتصاد کشور تقویت شود، گفت: رسانه‌ها ضمن آرامش بخشی و امید بخشی در جامعه جهاد تبیین را ترویج کنند.

کد خبر 5498803

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای فرهنگ عمومی محمد رضا صادقی استانداری سمنان بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا ساختمان متروپل آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ریزش آوار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است