Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از "سی بی‌اس"، پلیس آمریکا سه‌شنبه شب افزود، فرد مظنون به تیراندازی که موجب بسته شدن یک منطقه شد، اکنون توسط پلیس بازداشت شده است. 

بیمارستان "والد" اعلام کرد، ۱۳ کودک دبستانی برای درمان به این بیمارستان منتقل شده‌اند درحالی که جسد ۲ تن نیز به همراه آمبولانس به این بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بیمارستان دیگر در این شهر اعلام کرد که درحال درمان یک کودک و یک بزرگسال است.

 حال یک زن ۶۶ ساله که در این تیراندازی مجروح شده، وخیم گزارش شده است. 

هنوز از انگیزه تیراندازی در مدرسه "راب" گزارشی منتشر نشده است، اما مقامات اعلام کرده‌اند که به دلیل این تیراندازی تمام مدارس در منطقه تعطیل شده‌اند. 

به گزارش ایرنا، با گذشت یکسال از ریاست جمهوری بایدن و مخمصه‌های متعدد داخلی و بین‌المللی که گریبانگیر دولت او است، خشونت‌های مسلحانه و مرگبار بعنوان یکی از معضلات داخلی در آمریکا رو به افزایش بوده و از کنترل دولت و پلیس آمریکا خارج شده است. 

کارشناسان مسائل داخلی آمریکا معتقدند، آنچه از منظر امنیتی، آمریکا را تهدید می‌کند، تروریست بین‌الملل و یا تهدیدهای خارجی نیست بلکه رفتارهای خشونت آمیز سفید پوستان از جمله پلیس سفید پوست آمریکا است که تهدید بالقوه علیه شهروندان این کشور به شمار می‌رود. 
بر اساس گزارش گروه بایگانی خشونت مسلحانه، مرگ و میر ناشی از سلاح گرم در آمریکا در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. 

این گروه غیردولتی گزارش داد که در سال ۲۰۲۱، ۲۰ هزار و ۷۲۶ مورد مرگ ناشی از سلاح گرم بدون احتساب خودکشی با اسلحه، در آمریکا ثبت شده است. 

این گروه گزارش داد که موارد خشونت مسلحانه در آمریکا در سال ۲۰۲۱ شامل ۶۹۳ مورد تیراندازی دسته جمعی است که ۷۰۲ کشته و بیش از ۲۸۰۰ زخمی بر جای گذاشته است. 

به گزارش سی ان ان، برای هر ۱۰۰ آمریکایی حدود ۱۲۰ قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست. 

شمار دقیق سلاح‌هایی که در اختیار شهروندان آمریکایی قرار دارد به خاطر عواملی مانند، فروش غیرقانونی و سلاح‌های ثبت نشده مشخص نیست اما بنا بر داده‌های «اسمال آرمز سُروی» برآورد می‌شود که آمریکایی‌ها از ۸۵۷ میلیون قبضه سلاح قابل دسترس برای افراد غیر نظامی در جهان، ۳۹۳ میلیون قبضه از این سلاح‌ها را در اختیار دارند. 

برچسب‌ها خشونت مسلحانه ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خشونت مسلحانه ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا خشونت مسلحانه ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: دولت جو بایدن قصد دارد تل آویو را به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار مجهز کند. این معاملات تسلیحاتی شامل مهمات تانک، خودروهای نظامی و خمپاره است.

این روزنامه نوشت: مجهز کردن اسرائیل به چنین سلاح‌هایی در نوع خود از زمان جنگ غزه بزرگترین به حساب می‌آید.

پیش از این شبکه سی ان ان نیز به نقل از مسئولانی گزارش داد: اسرائیل نیاز به پایبندی آمریکا به ادامه ارسال سلاح دارد به ویژه اینکه اسرائیل نمی‌تواند بدون حمایت خارجی وارد یک جنگ طولانی مدت شود.

آمریکا از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی به عمل آورده و بارها قطعنامه‌های پیشنهادی شورای امنیت برای توقف جنگ غزه را وتو کرده است.

آمریکا در راستای حمایت خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

دیگر خبرها

  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی