Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: زمان پرداخت اولین مرحله بورسیه ورزشکاران و ۷ درصد بودجه فدراسیون‌ها هنوز مشخص نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک پیرامون زمان ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که بین ۱۵ تا ۲۰ تیر ثبت‌نام از کاندیداها را آغاز کنیم چون ۴۵ روز قبل از زمان تعیین‌شده باید ثبت‌نام‌ها آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریعاً دستورالعمل را که تأییدیه مجمع دارد، به IOC می‌فرستیم و تلاش می‌کنیم تا قبل از ۱۵ تیر تأییدیه IOC را هم داشته باشیم و براساس آن ثبت‌نام‌ها را  انجام دهیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره این که اگر تا ۱۵ تیر تأییدیه آیین‌نامه برگزاری انتخابات از سوی IOC ارسال نشود، تکلیف ثبت‌نام‌ها و برگزاری انتخابات چه می‌شود، بیان داشت: بعید می‌دانم نتوانیم تأییدیه را بگیریم. ما با توجه به نظر مجمع، پاسخ قانع‌کننده‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک می‌دهیم و  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تأییدیه را بگیریم.   سعیدی در مورد رای دادن برخی از اعضا عنوان داشت: این مجمع مشورتی بود. از طرفی هیئت اجرایی خودش می‌توانست تاریخ برگزاری انتخابات را تعیین کند، اما خواست ۲ تاریخ را در مجمع به شور بگذارد و با مشورت مجمع، تاریخ برگزاری انتخابات را مشخص کند. بنابراین چون این مجمع مشورتی بوده، مشکلی ایجاد نمی‌کند اما در مجمع انتخاباتی فقط کسانی که حق رأی دارند می‌توانند رأی بدهند.   وی درباره زمان مجدد سفر دبیرکل شورای المپیک آسیا به ایران خاطرنشان ساخت: قرار است با دفتر معاونت رئیس جمهور هماهنگ کنیم و هر زمان فرصت ملاقات فراهم شد، دبیرکل شورای المپیک آسیا به ایران بیاید. حسین المسلم اعلام کرد مشکلی ندارد و هر زمان که باشد به ایران سفر می‌کند.   سعیدی در مورد زمان پرداخت اولین مرحله بورسیه ورزشکاران و ۷ درصد بودجه فدراسیون‌ها نیز تصریح داشت: هنوز زمان دقیق پرداخت مشخص نیست و گزارش عملکرد را از فدراسیون‌ها می‌گیریم که آن را برای المپیک سولیداریتی ارسال شود تا بتوانیم مجوز اولین پرداخت بابت بورسیه‌ها را بگیریم.   دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید داشت: در مورد پرداخت بودجه فدراسیون‌ها نیز بنا داریم ۷ درصد دیگر از بودجه را در خرداد پرداخت کنیم تا پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها در ۳ ماه اول سال به ۵۰ درصد برسد. البته در حال حاضر اولویت ما خرید ارز است و باید یک میلیون یورو ارز تهیه کنیم که هزینه آن ۳۰ میلیارد تومان می‌شود.    سعیدی در پایان گفت: ما خرید البسه و هزینه پرواز کاروان را هم داریم. البته پرداخت ۷ درصد به فدراسیون‌ها هم مصوبه هیئت اجرایی داشته و در دستور کار قرار دارد. به محض اینکه دریافتی از خزانه‌داری داشته باشیم، بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت خواهیم کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیرکل کمیته ملی المپیک بودجه فدراسیون ها برگزاری انتخابات ثبت نام ۷ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسان از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راهیابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می‌رسد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته است و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آن‌ها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده است، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه‌یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف را ارائه دهیم و تنهانفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی انتخابات زود است، چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیشاست، بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد