Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:12:09 GMT

آزمایش موشکی جدید کره‌شمالی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۱۷۳۵

آزمایش موشکی جدید کره‌شمالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی بامداد روز چهارشنبه خبر داد که کره شمالی موشک جدیدی را به سوی دریای ژاپن شلیک کرده است.

بر اساس اعلام رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی، این موشک به سوی ساحل شرقی شلیک شده است.

پنجشنبه دو هفته پیش بود که کره شمالی یک موشک بالستیک دیگر را آزمایش و آن را به سوی دریای ژاپن شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «یونهاپ» چندی پیش مدعی شده بود که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد کره شمالی در حال آماده شدن برای انجام آزمایش اتمی است و ایالات متحده و کره جنوبی هفته‌هاست که هشدار می‌دهند هر روز امکان انجام آن وجود دارد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: کره شمالی موشک خبرگزاری یونهاپ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شامگاه پنجشنبه شلیک یک فروند موشک به عسقلان از شمال نوار غزه صورت گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند یک موشک از شمال نوار غزه به شهر اشغالی عسقلان شلیک شده است.

ساعاتی پیش از این نیز، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرهای اشغالی سدیروت و عسقلان و سایر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف حملات سنگین راکتی قرار داده است.

گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای درباره این حملات اعلام کرد: ساعت ۹ شب به وقت شهادت فرمانده «بها ابوعطاء» همچنان وعده ما برای حملات موشکی و راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین خواهد بود.

منابع محلی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نیر عام» و «مفلاسیم» در مرزهای شمالی نوار غزه خبر دادند.

این تحولات در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب شهر غزه چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هم شماری شهید یا زخمی شدند.

دو هفته پیش نیز در پاسخ به ادامه تجاوزات و جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه، گروهان‌های قدس شهرهای اشغالی عسقلان، سدیروت، نیرعام و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده بودند.

در حالی که یکصدو نود و پنج روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصاویر حملات سنگین راکتی به شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه پخش کرد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، بخشی از حملات گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین با راکت‌های «گراد» ۱۲.۵ کیلوگرمی انجام گرفته است.

همچنین وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۳ هزار و ۹۷۰ نفر افزایش یافت.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، شمار مجروحان حملات رژیم صهیونیستی هم به ۷۶ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که بر اثر آن ۷۱ نفر شهید و ۱۰۶ نفر زخمی شدند.

این خبر در حالی است که مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تا کنون بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6082193

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آزمایش یک موشک قاره‎پیمای جدید در کره شمالی
  • تست موشک هایپرسونیک توسط کره شمالی + فیلم
  • (ویدئو) اوکراین یک بمب‌افکن راهبردی دوربرد روسیه را سرنگون کرد
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل