Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، معاون امور دفاعی امنیتی نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت با وجود تداوم درد و رنج ملت یمن این دولت ناچار به تمدید آتش بس با ائتلاف سعودی نیست.

بر اساس این گزارش، «جلال الرویشان» روز سه شنبه در گفتگو با شبکه خبری المسیره گفت: صحبت ها درباره آتش بس از اجرای مفاد آن بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود که ائتلاف متجاوز سعودی به پایبندی به مفاد مورد توافق در آتش بس توجهی ندارد.

الرویشان تاکید کرد که موارد نقض آتش بس از سوی متجاوزان بالغ بر هزاران مورد است و این موارد به صورت مکتوب به نماینده سازمان ملل در امور یمن اطلاع رسانی و ابلاغ شده است.

این در حالی است که رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به سرنگونی جنگنده متجاوز سعودی در آسمان یمن واکنش نشان داد.

«محمد عبدالسلام»، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به سرنگونی جنگنده متجاوز سعودی در آسمان یمن واکنش نشان داد و در توئیتر خود نوشت: «ارسال هواپیماهای جاسوسی به حریم هوایی صنعا، پایتخت یمن، اقدامی تجاوزکارانه و موید عدم احترام کشورهای متجاوز به آتش‌بس موجود است.»

او افزود: «اگر پهپادهای یمن بر فراز حریم هوایی کشورهای متجاوز به پرواز در می‌آمد، مواضع سازمان ملل و سایر طرف‌ها متفاوت بود. ما کشورهای متجاوز را مسئول عواقب چنین اقدامات تحریک آمیز و تهاجمی می‌دانیم.»

پیشتر «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود که پدافند هوایی یمن موفق شد یک پهپاد جاسوسی از نوع CH4 متعلق به نیروی هوایی متجاوزان سعودی را در آسمان صنعا رهگیری و ساقط کند.

سرتیپ یحیی سریع اعلام کرد این پهپاد متجاوز هنگام انجام عملیات خصمانه و نقض آتش‌بس هدف پدافند هوایی یمن قرار گرفته است.

کد خبر 5498811

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی آتش بس یمن اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین جنگ اوکراین جو بایدن حمله روسیه به اوکراین عراق ناتو مسکو ترکیه آخرین اخبار اوکراین لبنان آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم

به گفته امیر میهن دوست، ارشد نظامی ارتش در اصفهان، سامانه‌های پدافند هوایی شب گذشته تعدادی ریز پرنده را مورد هدف قرار داده و هیچ گونه خسارتی نیز وارد نشده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • سیل جمعیت در صنعا برای حمایت از غزه + فیلم
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • سازمان همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است
  • (ویدیو) جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم
  • لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران