Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار با اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با نرخ مصوب این شورا، دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال، در سقف‌های ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال به ترتیب در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و سایر شهر‌ها موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز در یکهزار و سیصد و سی‌ و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار، درخواست وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از محل منابع موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن، مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

براین اساس شورای پول و اعتبار ضمن ملغی کردن بند (۱) از یکهزار و سیصد و سی و چهارمین صورتجلسه مورخ ۶ اردیبهشت ماه سال جاری، با اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با نرخ مصوب این شورا، دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال، در سقف‌های ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال به ترتیب در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و سایر شهر‌ها و از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن (در سقف کلی سالانه ۴۰۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱)، موافقت کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی شورای پول و اعتبار مسکن تسهیلات ودیعه مسکن تسهیلات کمک ودیعه مسکن تسهیلات کمک ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درزگیری، تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار این کلان‌شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عمر بالای آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان و تردد روزانه بالغ بر ۲۰ هزار خودروی سبک و سنگین در این میدان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌منظور جلوگیری از گسترش و افزایش خرابی سطح معابر و جلو گیری از آسیب به خودرو مراجعه‌کنندگان، برای بهبود کیفیت آسفالت آن اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا طی شش ماه پایانی سال گذشته عملیات درزگیری آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان به مقدار ۲۸۶۴۲ متر طول و تراش مکانیزه آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع انجام شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته آسفالت گرم معابر این میدان نیز به میزان ۲۰۰۰ تن اجرا و در مجموع برای انجام این اقدامات بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 744920

دیگر خبرها

  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی