Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقرر شده که ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد مسکونی تا چهار سال آینده در این استان ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: ابلاغ عملیاتی دولت مردمی گامی موثر در راستای محرومیت زدایی است که تاکنون با حمایت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی زمین مورد نیاز ۲۳۵ هزار واحد مسکونی در ۱۴ شهرستان آذربایجان‌غربی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن در آذربایجان‌غربی جلوتر از آیین‌نامه‌ ابلاغی عملیاتی شده و با اینکه سهم استان در قانون تولید ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد مسکن در مدت چهار سال تعیین شده اما برای ۲۳۵ هزار واحد مسکن زمین تأمین شده است.

حمزه‌لو تحصیل ٢۴ هزار هکتار اراضی ملی در داخل حریم را اقدام برجسته در تأمین زیرساخت‌های لازم جهت تحقق قانون جهش تولید مسکن برشمرد و افزود: اراضی مطابق با ضوابط و مقررات طرح تفصیلی تأمین می‌شود و دسترسی آسان به خدمات زیربنایی یک اصل در اجرای طرح‌های حمایت از تولید و عرضه مسکن قلمداد می‌شود.

طرح ساخت مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت و تاکنون بر اساس آمارها حدود ۱۷۰ هزار نفر برای این طرح ثبت‌نام کردند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی پروژه ساختمانی ارومیه مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی پروژه ساختمانی آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی پروژه ساختمانی ارومیه مسکن مسکن ملی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر