Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسطو شکوهی گفت: به دنبال مساعد شدن شرایط آب و هوایی و در راستای اجرای طرح آسفالت محور‌های روستایی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، عملیات قیر پاشی محور روستایی کانی میران شهرستان ارومیه به طول ۷ کیلومتر آغاز شد.

او می گوید:آسفالت محور فوق الذکر در دو مرحله انجام خواهد شد که در مرحله اول ۳.۵ کیلومتر از محور آسفالت و مابقی محور نیز بعد از اتمام ساخت ابنیه فنی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکوهی از دو محور تکیه - اردو شاهی و درود - تپه ماکو نیز به عنوان دو محور روستایی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار یاد کرد که به زودی شاهد عملیات اجرایی آسفالت در آن‌ها خواهیم بود.

او گفت: تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان ارومیه ۵۱۶ روستا است که از این تعداد ۴۵۰ روستا برخوردار از راه آسفالته است و طبق محاسبات انجام گرفته نزدیک به ۹۶ درصد خانوار روستا‌های ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته برخوردار هستند که با اتمام پروژه‌های متعدد بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی این درصد رشد خوبی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت راه روستایی آسفالت محور ۲۰ خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت

حسینی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستا‌ها و همچنین نهضت آسفالت معابر خاکی روستا‌های استان گفت: در سال گذشته، معابر خاکی ۳۲۹ روستای استان از محل اعتبارات قیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت ۷۷۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت شد.

حسینی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستا‌ها تنها با مشارکت مردم قابلیت اجرا دارد افزود : در سال گذشته ۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات قیر بنیاد مسکن استان برای آسفالت معابر خاکی روستا‌ها اختصاص داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس)
  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت