Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بر اساس یک نظرسنجی جدید بیشتر آمریکایی‌ها از نحوه مدیریت جو بایدن به‌شدت خسته شده‌اند و چندان هم اعتقاد ندارند که اوضاع به‌زودی بهتر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از نیویورک‌پست، طبق نظرسنجی شبکه سی‌بی‌اس نیوز از هر 10 رای‌دهنده تقریبا هشت نفر (77 درصد) گفته‌اند که اوضاع در آمریکا «تا حدودی» یا «بسیار بد» پیش می‌رود؛ 69 درصد فکر می‌کنند که وضعیت اقتصادی «نسبتا بد» یا «بسیار بد» است و 56 درصد با نحوه مدیریت جو بایدن مخالف‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، تنها 44 درصد از نحوه عملکرد بایدن در مقام ریاست‌جمهوری راضی‌اند.
 نتایج این نظرسنجی می‌تواند در انتخابات میان‌دوره‌ای آتی برای دموکرات‌ها فاجعه‌بار باشد.
شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به سوالی درباره چشم‌انداز موردانتظارشان در ماه‌های آینده هم پاسخ دادند. بر اساس جواب‌ها، مشخص شد که 68 درصد به وضعیت اقتصادی بدبین‌اند، 77 درصد در مورد افزایش قیمت کالاها و خدمات نگاهی بدبینانه دارند، 67 درصد نگران بازار سهام‌اند و 57 درصد برای برنامه‌هایشان در دوران بازنشستگی ابراز نگرانی کردند؛ در همین حال، فقط 53 درصد در پاسخ به نحوه مقابله با ویروس کرونا اعلام خوش‌بینی کردند.
در بخشی از این نظرسنجی، از آمریکایی‌ها درباره مواجهه با نرخ تورم که به بالاترین حد در 40 سال اخیر رسیده و قیمت گاز که تا پنج دلار در هر گالن بالا رفته است، سوال شد. سپس از شرکت‌کنندگان خواسته شد بایدن را با یک کلمه توصیف کنند؛ در پاسخ، 57 درصد او را «حواس‌پرت» نام دادند، 51 درصد از واژه «بی‌کفایت» استفاده کردند و 47 درصد گفتند که او «تفرقه‌انداز» است. در این میان، تنها 45 درصد او را «لایق» و 40 درصد «متمرکز» دانستند.
به نوشته ایندیپندنت، این نظرسنجی همچنین نشان داد که 65 درصد افراد معتقدند جو بایدن در واکنش به «مسائل و رویدادهای مهم» آهسته و کند عمل می‌کند.
وقتی از آمریکایی‌های شرکت‌کننده خواسته شد که احساساتشان را در مورد وضعیت کشور خود توصیف کنند، 63 درصد گفتند که وضعیت «ناراحت» یا «نگران‌کننده» است، 61 درصد واژه «ناامیدکننده» را انتخاب کردند و تنها 11 درصد وضعیت را «آرام» دانستند؛ هشت درصد هم کلمه «امن» و هفت درصد واژه «الهام‌بخش» را استفاده کردند.
نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در روز جمعه، 30 اردیبهشت، در گزارشی نوشت که در ماه مه، تنها 39 درصد بزرگسالان آمریکایی از عملکرد بایدن در مقام ریاست‌جمهوری راضی بوده‌اند.
نتایج این نظرسنجی که با همکاری خبرگزاری آسوشیتدپرس و دانشگاه شیکاگو انجام شد، نشان داد که از هر 10 آمریکایی، فقط دو نفر معتقد است که ایالات متحده در مسیر درستی قرار دارد یا وضعیت اقتصادی آمریکا مناسب است. نکته قابل ملاحظه در این نظرسنجی اینجا است که نارضایتی از عملکرد بایدن در نظر پاسخ‌دهندگانی که خود را دموکرات معرفی کردند، از جمهوری‌خواهان بیشتر بود.

بایدن در انتخابات 2024 شرکت می کند
به گفته دو منبع مطلع از گفت‌وگوی بایدن و اوباما، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به رئیس سابقش گفته که قصد دارد در انتخابات سال 2024 نامزد شود.
 دو منبع به وبگاه خبری «هیل» آمریکا گفتند که جو بایدن ساکن کنونی کاخ سفید به باراک اوباما رئیس سابقش گفته که قصد دارد در انتخابات سال 2024 نامزد شود.
به نوشته هیل، تصدیق اوباما جدیدترین نشانه‌ای است مبنی بر این که بایدن احتمالاً برای دور دوم نامزد می‌شود، چیزی که رئیس‌جمهور آمریکا علناً هم درباره آن صحبت کرده است. بایدن ماه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل به خبرنگاران گفت که «بسیار خوش‌شانس» خواهد بود که در برابر دونالد ترامپ رقیب خود در انتخابات 2020، حاضر شود. او اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی هم تأیید کرد که کامالا هریس معاون وی خواهد بود.
یکی از این دو منبع آگاه با مکالمات اوباما و بایدن گفت: «[بایدن] می‌خواهد نامزد شود و ظاهراً همه را در جریان می‌گذارد». این منبع همچنین گفت که بایدن علیرغم محبوبیت متزلزلش، محتمل‌ترین نامزد دموکرات‌ها برای شکست ترامپ باقی می‌ماند. 
وی گفت: معتقدم که او فکر می‌کند تنها کسی است که می‌تواند ترامپ را شکست دهد. فکر نمی‌کنم او تصور کند کسی در حزب دموکرات وجود داشته باشد که بتواند ترامپ را شکست دهد و این بزرگترین عامل است.
به گزارش هیل، بایدن و اوباما در اوایل ماه میلادی جاری با هم ناهار صرف کردند، اما مشخص نیست که این دو دقیقاً چه زمانی درباره انتخابات 2024 صحبت کردند. کاخ سفید در خصوص گفت‌وگوهای بایدن و اوباما اظهارنظر نکرد. 

نگرانی‌ها از کهولت سن بایدن
 فراتر از بادهای مخالف سیاسی و محبوبیت ضعیف بایدن، این سن اوست که سوالاتی در مورد آینده سیاسی‌اش ایجاد کرده است. بایدن 79 ساله مسن‌ترین رئیس‌جمهوری بود که در 78 سالگی به قدرت رسید و در آغاز دور دوم ریاست‌جمهوری خود در صورت موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی 82 ساله خواهد بود.
طبق این گزارش، با این حال، فضا ممکن است تا آغاز سال آینده متفاوت به نظر برسد. کاخ سفید و اقتصاددانان خارج از آن انتظار دارند که تورم کاهش یابد و تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در طول همه گیری به زندگی عادی خود بازگردند. این موارد می‌تواند بایدن را در موقعیت بهتری برای ورود به فصل مبارزات انتخاباتی 2024 قرار دهد.
حضور و سرنوشت بایدن در انتخابات 2024 تا حد زیادی به نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره بستگی دارد.
«باسیل اسمیکل» استراتژیست دموکرات و مدیر برنامه سیاست عمومی کالج هانتر گفت: (وضعیت) او می‌تواند بهبود یابد. خیلی چیزها به نتیجه (انتخابات) میان دوره‌ای (کنگره) بستگی دارد. اگر دموکرات‌ها خیلی خوب عمل نکنند، می‌توانید تصور کنید، او (بایدن) از موضع ضعف وارد سال 2024 خواهد شد.
با این حال، «باربارا پری» مدیر مطالعات ریاست‌جمهوری در مرکز میلر دانشگاه ویرجینیا معتقد است که تعداد انگشت‌شماری از روسای‌جمهور اخیر آمریکا از جمله جورج دابلیو بوش، بیل کلینتون و اوباما، از دوران چالش‌برانگیز، برای انتخاب مجدد موفقیت آمیز سر برآورند. پری افزود: اوباما دو سال اول ریاست‌جمهوری را با رکود اقتصادی، بهبودی آهسته و آشفتگی پیرامون نبرد قانونگذاری بر سر قانون مراقبت مقرون به صرفه (اوباماکر) پشت سر گذاشت. دیگران مانند کارتر که با تورم سرسام‌آور دست و پنجه نرم کرد و ترامپ نتوانستند وضعیت خود را بهبود بدهند و در دور دوم پیروز شوند. 
«جان آنزالون» کارشناس نظرسنجی بایدن در سال 2020 در مصاحبه اخیر با نشریه «پالتیکو» اظهار داشت که وی تنها نامزدی است که می‌تواند در مقابل ترامپ قرار بگیرد و در صورت نامزدی مجدد، پیروز شود. با این حال، متحدان وی نگران وضعیت فعلی هستند و برخی نیز ابراز نگرانی کرده‌اند که اگر بایدن نامزد نشود، چه کسی می‌تواند نامزد شود. 
بایدن تنها نامزد دموکرات‌ها که می‌تواند در مقابل ترامپ قرار بگیرد و او را شکست دهد. 
در همین حال، یک منبع آگاه از مذاکرات بین بایدن و اوباما گفت که بسیاری از دموکرات‌ها نسبت به شانس هریس برای پیروزی در سال 2024 تردید دارند. به گفته او، «مردم فکر می‌کنند که او (هریس) هیچ شانسی ندارد، که باعث شده بایدن فرد مورد نظر باقی بماند». 
هریس در ابتدای سال در مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گفت که علاقه‌ای به شایعات درباره سال 2024 ندارد و پیش از آن هم گفته بود که او و بایدن در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی صحبت نکرده‌اند و در عوض ترجیح داده‌اند روی مسائل موجود تمرکز کنند. 
منبع مورد استناد هیل گفت: اگر می‌خواهید بدانید او (بایدن) به چه چیزی فکر می‌کند، احتمالاً به شما خواهد گفت. او پنهان نمی‌کند. همه نشانه‌ها از قصد او برای رقابت حکایت دارد. در مورد اینکه چه کسی می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد، نگرانی واقعی دارد.

تردیدها از آینده جو بایدن در کاخ سفید 
 ناظران و تحلیلگران عرصه داخلی آمریکا نسبت به آینده جو بایدن در کاخ سفید با دیده تردید می نگرند، روند ادامه دار کاهش محبوبیت، ناتوانی در مهار تورم، بحران اقتصادی، وضعیت پرسش برانگیز جسمانی و ذهنی همگی بیم از آن دارد در صورت سلطه جمهوریخواهان بر کنگره، بایدن با استیضاح مواجه شود.
 این مساله مرکز توجه اکثر رسانه ها و مراکز نظرسنجی آمریکایی و بین المللی قرار گرفته است، بطوریکه در نظرسنجی ها بر موضوع استیضاح جو بایدن که هنوز نیمه راه ریاست جمهوری خود را طی نکرده، متمرکز شده است.
بحث استیضاح  بایدن آنگونه در محافل سیاسی و اجتماعی آمریکا شدت یافته که زمزمه های آن از هم اکنون از این اقدام شنیده می شود که  در صورت تسلط حزب جمهوریخواه بخصوص بر مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای آبان ماه امسال، روی دهد.
نظرسنجی که طی روزهای اخیر توسط دانشگاه «دانشگاه امهرست ماساچوست» (University of Massachusetts Amherst) به عمل آمده حاکی است که بیش از  دو سوم جمهوریخواهان گفته اند در صورت بدست آوردن اکثریت کرسی ها در مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای توسط این حزب، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا باید استیضاح شود.
درحالی از اکنون نظرسنجی ها پیرامون استیضاح جو بایدن در حال شدت گرفتن است که تورم اقتصادی در آمریکا و تحت ریاست جمهوری بایدن  ادامه دارد و قیمت ها سریعتر از افزایش حقوق کارمندان و کارگران در این کشور حرکت می‌کند؛ بازار مسکن آمریکا دچار رکود شده و تعداد بیشتری از شهرنشینان در کلان شهرها درحال مهاجرت به مناطق ارزان تر این کشور هستند. زمزمه هایی از رکودی مانند آنچه در سال 2007 رخ داد به گوش می رسد.
وزارت کار آمریکا، تورم در ماه آوریل (ماه گذشته میلادی) را 8.3 درصد اعلام کرده است که همچنان در بالاترین سطح در 40 سال  گذشته است. تورم در ماه مارس  8.5 درصد بود.
مشکلات در زنجیره تأمین، جنگ اوکراین و تقاضای بسیار از سوی مصرف کنندگان، قیمت کالاها را همچنان در آمریکا در بالاترین سطح خود در 40 سال گذشته نگاه داشته است
درهمین حال، میزان رضایت از عملکرد بایدن در میان دموکرات ها به 73 درصد رسیده است که کاهش قابل توجهی نسبت به اوایل دوره ریاست جمهوری وی است، این درحالی بود که در نظرسنجی‌های آسوشیتد پرس که در سال 2021 انجام شد، محبوبیت بایدن در میان دموکرات‌ها هرگز به کمتر از 82 درصد نرسیده بود.
این یافته ها نشان دهنده احساس نارضایتی گسترده در کشوری است که با مجموعه ای از چالش ها از جمله تورم، خشونت مسلحانه، کمبود ناگهانی شیر خشک تا یک بیماری همه گیر مداوم در تقلا است و  رئیس جمهوری این کشور را در حال این بحران ها ناتوان نشان داده است.

استیضاح بایدن خواسته حدود 70 درصد جمهوری‌خواهان
در صورتی که جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 به دست بگیرند، بیش از دو سوم آنها معتقدند که جو بایدن باید استیضاح شود.
با گذشت تقریبا یک سال و نیم از ریاست‌جمهوری بایدن ، روند نزولی میزان رضایت از عملکرد وی در واکنش به شکست‌های دولتش در دستور کار خارجی، داخلی و اقتصاد ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در نوامبر به پیروزی‌های گسترده دست یابند. 
به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، اگر جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 به دست بگیرند، بیش از دو سوم حامیان جمهوری‌خواه معتقدند جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا باید استیضاح شود؛ در حالی که تعداد کلی آمریکایی‌هایی که همین نظر را دارند، به یک سوم جمعیت رسیده است.
بر اساس نظرسنجی اخیر «یوگاو» به سفارش دانشگاه ماساچوست در امهرست، 68 درصد جمهوری‌خواهان خواستار استیضاح بایدن از سوی کنگره تحت کنترل جمهوری‌خواهان هستند. در عین حال، کمی بیش از یک سوم از هزار شرکت‌کننده در نظرسنجی (34 درصد) معتقدند مجلسی که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است باید بایدن را استیضاح کند. شصت و شش درصد دیگر از محافظه‌کاران می‌خواهند که رئیس‌جمهور آمریکا توسط کنگره به خیانت، رشوه، یا سایر جرایم طبق تعریف قانون اساسی متهم شود.
در این نظرسنجی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مجلس تحت کنترل جمهوری‌خواهان بایدن را استیضاح خواهد کرد، 44 درصد از پاسخ‌دهندگان پاسخ مثبت دادند و بیش از نیمی از جمهوری‌خواهان (53 درصد) هم همین نظر را داشتند. 
«تاتیشه نتتا» دانشیار علوم سیاسی در دانشگاه ماساچوست در امهرست و مدیر این نظرسنجی در خصوص نتایج گفت: تصمیم برای استیضاح یک رئیس‌جمهور زمانی به عنوان آخرین راه‌حل برای کنترل رئیس‌جمهوری تلقی می‌شد که مرزهای قوانین، ارزش‌ها و اخلاقیات ما را زیر پا می‌گذاشت. امروز، استیضاح دیگر گزینه نهایی نیست، بلکه یکی از سلاح‌هایی است که در دوران قطب‌بندی افراطی حزبی برای برتری بر مخالفان حزبی استفاده می‌شود. با توجه به درخواست تعدادی از اعضای جمهوری‌خواه کنگره برای استیضاح بایدن، اگر و زمانی که حزب جمهوری‌خواه کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در سال 2022 به دست بگیرد، صداها احتمالاً بلندتر خواهد شد.
طبق این گزارش، این نظرسنجی همچنین سطوح بالایی از اشتیاق برای رای دادن در انتخابات میان‌دوره‌ای را نشان می‌دهد که رای‌دهندگان جمهوری‌خواه کمی بالاتر از دموکرات‌ها امتیاز کسب کرده‌اند. بر اساس نتایج، در مقیاس 0 تا 100، جمهوری‌خواهان میزان هیجان خود را در مورد انتخابات میان‌دوره‌ای 79 درصد ارزیابی کردند، در حالی که به باور دموکرات‌ها، آن‌ها 73 درصد هیجان‌زده هستند. 

نگرانی اکثر آمریکایی‌ها از وضعیت اقتصادی
تازه‌ترین نظرسنجی آسوشیتدپرس حاکی از آن است که شهروندان آمریکایی نگران وضعیت اقتصادی این کشور و هزینه کالا‌ها و مواد غذایی هستند.
در این نظرسنجی ، 63 درصد از شرکت کنندگان، وضعیت کنونی آمریکا را «نگران کننده» «ناراحت کننده» یا «ناامیدکننده» توصیف کردند.
به گزارش اسپوتنیک، 74 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که اوضاع در آمریکا رو به روال نیست و بد پیش می‌رود. مهم‌ترین عوامل نارضایتی شرکت کنندگان عبارت بود از هزینه بالای زندگی (77 درصد)، آشفتگی در بازار سهام (68 درصد) و وضعیت بد اقتصاد ملی (67 درصد). 
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که 56 درصد از شهروندان آمریکا از عملکرد «جو بایدن» رضایت ندارند و از او به دلیل وضعیت بد اقتصادی و ناکارآمدی دولت انتقاد می‌کنند. این نظرسنجی طی روز‌های 18 تا 20 مه (28 تا 30 اردیبهشت) انجام شد و 2041 نفر در آن شرکت کردند.
در ادامه نابسامانی‌های اقتصادی دولت بایدن و همزمان با بحران جهانی گندم، آمریکا با کمبود شدید شیرخشک دست و پنجه نرم می‌کند. این بحران که طی 4 دهه گذشته بی‌سابقه بوده، رئیس‌جمهور آمریکا را مجبور کرد که از «قانون تولید دفاعی» برای حل این بجران استفاده کند.
پیش‌تر اعلام شد 4 کودک در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا به علت کمبود شیرخشک در بیمارستان بستری شده‌اند. این بحران باعث شده برخی والدین آمریکایی کودکان خود را با شیر خشک خانگی یا جایگزین‌های دیگر تغذیه کنند.
چندی پیش، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا عملکرد بایدن را مورد انتقاد قرار داد و آن را «شکست بی‌نظیر و تمام عیار» توصیف کرد. به گفته ترامپ، بایدن طی 16 ماه آغازین ریاست جمهوری خود، بیش از مجموع 5 رئیس‌جمهور بد تاریخ آمریکا به این کشور خسارت وارد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا بایدن انتخابات کنگره دموکراتها انتخابات میان دوره ای رئیس جمهور آمریکا عملکرد بایدن مجلس نمایندگان بایدن و اوباما وضعیت اقتصادی جمهوری خواهان شرکت کنندگان ریاست جمهوری رئیس جمهوری آمریکایی ها جمهوری خواه شکست دهد جو بایدن دموکرات ها نامزد شود کاخ سفید بر اساس سال 2024

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند

نظرسنجی انجام شده توسط بنیاد آمریکایی گالوپ نشان داد که اکثریت مردم در آمریکا جنگ جاری در نوار غزه را رد می‌کنند.

براساس گزارش المیادین، نتایج منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که درصد حمایت از حملات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه با ورود جنگ به ششمین ماه خود به ۳۶ درصد کاهش یافت، در حالی که درصد حمایت از جنگ در ماه دوم، یعنی نوامبر ۲۰۲۳، ۵۰ درصد بود. 

اعداد نظرسنجی که از ۱ تا ۲۰ مارس (ماه جاری) انجام شد، نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها از اقدامات رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

شایان ذکر است که این نظرسنجی قبل از صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در ۲۵ همین ماه مبنی بر آتش بس در ماه رمضان تکمیل شد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که حزب اصلی در آمریکا در مقایسه با آنچه در ماه نوامبر بودند کمتر از رفتار رژیم صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کنند.

 نظرسنجی گالوپ توضیح داد که درصد کاهش در میان حزب دموکرات و مستقلین ۱۸ درصد و در میان حزب جمهوری خواه ۷ درصد بوده است.

در ادامه نتایج نشان داد که ۷۵ درصد از دموکرات‌ها با جنگ غزه مخالفت کردند و مستقل‌ها از اختلاف نظر در دیدگاه‌های خود در مورد حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

حمایت از حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه در حزب جمهوری خواه پس از اینکه چند ماه پیش این درصد به ۷۱ درصد رسیده بود اکنون به ۶۴ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است