Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز نگرانی از همزمانی بازی‌های آسیایی با پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۳ گفت: در آن شرایط اولویت ما قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک است.

محمد بنا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایران اکونومیست اظهار داشت: تعویق این رویداد به سال آینده و از طرفی با مسابقات جهانی همزمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کسب سهمیه المپیک در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۳ این همزمانی سخت و شرایط بدی را پیش روی ما قرار خواهد داد. در آن شرایط به طور حتم اولویت ما مسابقات قهرمانی جهان است به طور حتم ۶ نفر برتر در اوزان المپیک را برای کسب سهمیه المپیک راهی جهانی سال ۲۰۲۳ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در وزن ۹۷ کیلوگرم با توجه به همزمانی بازی‌های آسیایی و جهانی و البته پیش از تعویق بازی‌های آسیایی قصد داشتیم که از مهدی بالی و محمد هادی ساروی در این ۲ رویدادها بهره ببریم اما اکنون حضور بهترین نفر در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان مدنظر است.

آقای خاص کشتی ایران یادآور شد: با تعویق بازی‌های آسیایی و اینکه احتمال برگزاری این رویداد سال آینده وجود دارد و با توجه به اهمیت پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۳ نمی‌دانم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم یا نکنیم با این وجود تابع مقررات هستیم. در این خصوص شورای المپیک آسیا با توجه به تعویق بازی‌ها می‌بایست اتحادیه جهانی کشتی را مجاب کند تا این رویداد را به زمان دیگر بگذارد.

بنا در خصوص وضعیت و آسیب دیدگی محمد علی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم اشاره کرد و گفت: در گفت و گویی با پزشک، اعلام کرد که وضعیت این کشتی‌گیر نگران کننده نیست و سه تا چهار هفته آینده به تمرین تیم ملی باز خواهد گشت.

وی همچنین به تغییر وزن سه کشتی‌گیر در تورنمنت قزاقستان اشاره کرد و گفت: در این تورنمنت محمدرضا گرایی، میثم دلیخانی و محمدرضا مختاری در یک وزن بالاتر و علیرضا نجاتی، پژمان پشتام، مهدی فلاح، رامین طاهری و علی شریفی بدون تغییر در وزن خود شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد که در تورنمنت ایتالیا نیز ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کشتی فرنگی ، تیم ملی کشتی فرنگی ، محمدرضا گرایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی محمدرضا گرایی بازی های آسیایی جهانی سال ۲۰۲۳ کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE

شایعه‌ای بزرگ از یک اتفاق تاریخی در فضای رسانه‌ای داخلی منتشر شد.

آندرتیکر به عنوان یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ کشتی کچ و کمپانی WWE برای حضور در یک آگهی بازرگانی به ایران می‌آید.

طرفداری | به ادعای رسانه داخلی اقتصاد 100 آندرتیکر با مبلغی بسیار زیاد راهی ایران خواهی شد تا تبدیل به گرانترین فرد برای تبلیغات در تلویزیون ایران شود.

هر سال مصادف با شروع ماه آوریل و حوالی روز سیزدهم فروردین شایعاتی بی‌اساس و شوخی‌های زیادی تحت عنوان " دروغ آوریل یا دروغ سیزده" در اینترنت منتشر می‌شوند و گاهی کار به جایی می‌رسد که بزرگترین سایت‌های خبری نیز دست به انتشار چنین اخباری می‌زنند. با این وجود، زمان مشخص می‌کند که آیا این خبر هم در این دسته قرار می‌گیرد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد