Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تعطیلی در کاشان به کلاف سردرگم تبدیل شده است به نحوی که عدم هماهنگی موجب سردرگمی شهروندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، آلودگی هوای کاشان به حدی رسید که ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها در سطح شهرستان کاشان به جز مراکز امدادی و درمانی امروز چهارم خردادماه تعطیل شد و محمدشریف زارعی فرماندار کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم این موضوع را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه عدم انسجام در میان مسئولان شهرستان کاشان به جایی رسید که هر کدام از مسئولان نظیر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان و یا رئیس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان هر کدام با اظهاراتی متفاوت اظهارات فرماندار کاشان را نقض کردند.

این در حالی است که با وجود تاکید فرماندار کاشان مبنی بر تعطیلی مدارس حسین مقنی در اظهاراتی گفت: بر اساس استعلامی که از استان اصفهان انجام داده‌ایم کلیه امتحانات دانش آموزان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: در تمام گروه‌هایی که دانش آموزان در آن حضور دارند، اعلام کرده‌ایم که امتحانات داخلی و نهایی متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و از این رو امتحانات در مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

این درحالی است که جواد مزروعی مدیر ستاد مدیریت بحران شهرستان کاشان در اظهاراتی گفت: به دلیل آلودگی هوا تمامی مدارس تعطیل است و فقط امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

آلودگی هوا مدارس و ادارات استان مرکزی را به تعطیلی کشاندگرد و غبار مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه را تعطیل کردآلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌ها در استان آذربایجان‌غربی را به تعطیلی کشاند

این عدم ناهماهنگی خود به نوعی موجب سردرگمی به ویژه برای دانش‌آموزان شده است؛ این موضوع به نوعی خود نشان از عدم مدیریت یکپارچه در آن کاشان است که خود می‌تواند آسیب‌های خود را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش‌آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
وی افزود: ۵۷ درصد مدارس غیردولتی سراسر کشور در مقطع ابتدایی است. بر اساس آمار اعلامی تا ۱۴۰۵ تراکم دانش‌آموزدر دوره ابتدایی کاهش زیادی خواهد داشت. محمودزاده با بیان اینکه ۲ درصد مدارس غیردولتی فنی‌حرفه‌ای و ۳ درصد دیگر کاردانش هستند، گفت: تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در سال گذشته رشد خوبی داشته است.
وی بر ثبت اطلاعات همه دانش‌آموزان و پرونده آنها در سامانه سیدا تاکید کرد و افزود: ساختار سازمانی مدارس و مراکز باید درست باشد و موسسین و مدیران مدارس بایست در جهت انجام برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی نهایت دقت را داشته باشند.
معاون وزیر آموزش و پرورش به تراز علمی دانش آموزان و امتحانات نهایی در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
محمودزاده بر توسعه و راه‌اندازی هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در راستای افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌افزایی نسل آینده در استان‌ها تاکید کرد و گفت: حتی شهر‌هایی که امکان راه‌اندازی هنرستان را ندارند می‌توانند دو رشته فنی را در ضمیمه مدارس متوسطه راه‌اندازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد