Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) قرار است چهارم و پنجم تیر در آلبانی برگزار شود و از همین رو فدراسیون جهانی لیست نامزدهای مورد نظر برای شرکت در انتخابات این فدراسیون را اعلام کرد که از ایران علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان برای پست‌های ریاست، دبیرکلی، نایب رییس و هیئت اجرایی نامزد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علیرضا قریشی (رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان) و محسن بیرانوند (دبیر فدراسیون وزنه برداری) برای عضویت در کمیته‌های فنی و مربیان نامزد شده اند.

سیزدهم دی ماه ۱۴۰۰ بود که حکم بازنشستگی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ابلاغ شد و او باید از ریاست این فدراسیون کنار می‌رفت و وزارت ورزش و جوانان باید یک نفر را به عنوان سرپرست در این فدراسیون قرار می‌داد تا انتخابات فدراسیون وزنه برداری برگزار شود. از آن موقع تا الان هنوز نه سرپرستی برای فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد و نه زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص است و علی مرادی هم چنان به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری فعالیت می‌کند.

کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری به شرح زیر است:

پست ریاست (تعداد نامزدها: ۱۱ نفر)

یوسف المنان از قطر، محمد جلود، جینکیانگ ژو از چین، آنتونیو اورسو از ایتالیا، تام یانگ از سنگاپور، ساتو لونداهل از فنلاد، اورسلا پاپاندرئا از آمریکا، پیروس دیماس از یونان، علی مرادی از ایران، پائولا آراندا از آمریکا و ژانت توسوپبیکوف از قزاقستان

پست دبیر کل - خزانه دار (تعداد نامزدها ۱۶ نفر)

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان برای گرفتن این پست باید با نمایندگان کشور‌های چین، لبنان، ایتالیا، سنگاپور، مجارستان، آرژانتین، لیبی، آمریکا (۲ نماینده)، یونان، بریتانیا قزاقستان، پرو، اسپانیا و محمد جلود دبیرکل فعلی فدراسیون جهانی رقابت کند.

پست نایب رئیس (تعداد نامزدها ۳۳ نفر)

در این پست علاوه بر علی مرادی از ایران نماینده‌های کشور‌های شیلی، برزیل، پرو، کلمبیا، قزاقستان، تونس، آمریکا (۲ نماینده)، چین تایپه، بریتانیا، ویتنام، یونان، چک دومینیکن، اکوادور، مجارستان، فنلاند، فیجی، گرجستان، سنگاپور، ایتالیا، هند، کامرون، ونزوئلا، بارادوس، ازبکستان، گویان، کامرون و محمد جلود حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

یوسفی: مسئولان شهرم از من تقدیر نکردند/ در دو ضرب کاری می‌کنم تا کسی نزدیک من نشود

پست هیئت اجرایی (تعداد نامزدها ۴۶ نفر)

علی مرادی و ۴۵ نفر نفر دیگر برای عضویت در هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری نامزد شده اند.

کمیته فنی (تعداد نامزدها ۳۹ نفر)

در این کمیته علیرضا قریشی، رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان از ایران برای عضویت نامزد شده است.

کمیته مربیان و تحقیقات (تعداد نامزدها ۲۷ نفر)

در این پست محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری ایران برای عضویت مجدد در این کمیته نامزد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری فدراسیون جهانی فدراسیون جهانی وزنه برداری رئیس فدراسیون وزنه برداری تعداد نامزدها برای عضویت علی مرادی نامزد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم