Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار سعید مطهری زاده گفت: در بهمن سال ۹۸ در پی اعلام یک فقره آتش‌سوزی منزل در اسفراین و اعلام جان باختن ۴ تن در این حادثه با تشکیل تیم‌های بررسی کارشناسی برای بررسی صحنه حادثه و انتقال اجساد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس آگاهی با فرضیات و قرائن مختلفی که حکایت از قتل داشت روبه‌رو شدند.

او گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات فنی بیشتر به دلیل وجود فرضیات مختلف کارگروه ویژه‌ای را با کمک کارآگاهان باتجربه در تهران تشکیل دادند و هرچند در ابتدا مظنون دستگیر شد، اما به دلیل کامل نبودن ادله و مدارک کافی وی آزاد، اما تحت نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت :   مأموران اقدامات فنی و پلیسی خود را ادامه دادند و پس از تکمیل مدارک و ادله کافی درنهایت در روز شنبه هفته جاری متهم به قتل را دوباره دستگیر کردند و این بار به دلیل کافی بودن مدارک لازم به قتل این ۳ کودک و عمه آن‌ها اعتراف و صحنه قتل را بازسازی کرد.

 متهم به قتل نسبتی با مقتولان ندارد، انگیزه وی  کینه شخصی و انتقام‌جویی بود .

سردار مطهری زاده گفت :  متهم به قتل ابتدا با جسم برنده عمه و سپس کودکان را به قتل رسانده و بعد از باز کردن شلنگ گاز قصد داشته وانمود کند که حادثه آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز رخ‌داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه با اشاره به کشف بیش از ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در نوار غزه اعلام کرد که بسیاری از اجساد فلسطینی‌ها در این گورها تکه تکه هستند و باید یک کمیته تحقیقات بین‌المللی برای رسیدگی به این جنایت وحشتناک اسرائیل تشکیل شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه با اعلام این که تیم‌های آن از نزدیک عملیات کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان‌های مختلف نوار غزه از جمله مجتمع پزشکی ناصر و شفا را دنبال می‌کنند و اجساد صدها فلسطینی که در این گورها دفن شده بودند را مشاهده کردند خواستار انجام اقدام فوری بین المللی جهت بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در پنهان کردن صدها جسد در گورهای دسته جمعی در نوار غزه شد.

این سازمان حقوق بشری اعلام کرد که تعداد دقیق گورها و همچنین اجسادی که در آنها پنهان شده هنوز مشخص نیست و ما نیاز به اقدام فوری بین‌المللی از جمله تشکیل کمیته فوری تحقیقات بین‌المللی مستقل جهت بررسی این موضوع داریم و به نظر می‌رسد که هزاران غیرنظامی که در معرض اعدام‌های خودسرانه و فراقانونی قرار گرفته‌اند در این گورها مدفون باشند. باید یک کمیته فنی متشکل از کارشناسان تشکیل گردد تا علت مرگ این غیرنظامیان را دقیقا مشخص کنند و سیستمی ایجاد شود که امکان شناسایی هویت آنها وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، تاکنون تیم‌های دفاع مدنی نوار غزه از کشف صدها جسد در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر و همچنین مجتمع پزشکی شفا در شهر غزه خبر داده‌اند که این یک صفحه دیگر در پرونده جنایت‌های نظامیان اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطین است. تاکنون بیش از 140 گور دسته‌جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در غزه شناسایی شده است.

سازمان مذکور تصریح کرد که تیم‌های آن در بررسی اجساد قربانیانی که در گورهای دسته جمعی دفن شده بودند متوجه شدند بسیاری از آنها هنگام مرگ دستبند به دست داشته‌اند و همچنین شواهد نشان می‌دهد که بسیاری از این افرادی که قربانی شدند مجروح و بیمار بوده‌اند. علاوه بر آن اجسادی کشف شده که بدن آنها کاملا تجزیه و برخی از اجساد نیز تکه تکه شده بودند و این اجساد متعلق به غیرنظامیانی است که زیر بولدوزرهای ارتش اسرائیل له شده‌اند و صحنه‌هایی که دیده می‌شود بسیار وحشتناک است.

این سازمان حقوق بشری نبش قبر اجساد برخی از غیرنظامیان فلسطینی را مستند و اعلام کرد که شمار زیادی از این افراد بیمار بوده‌اند؛ بطوری که آتل‌ها و سوندهای ادرار هنوز هنگام دفن به آنها وصل بود. اکثر اجساد کشف شده شروع به تجزیه شدن کرده‌اند و بعد از اینکه نیروهای اسرائیلی در ماه ‌گذشته مانع از رسیدن تیم‌های مربوطه به این اجساد شدند پیکر بسیاری از آنها توسط حیوانات از جمله سگها پاره پاره شده است.

در ادامه گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه آمده است که بیش از 13 هزار فلسطینی هنوز در زیر آوار مفقود هستند و یا در گورهای دسته جمعی و یا در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اسرائیل پنهان هستند و برخی از آنها نیز در داخل این زندان‌ها کشته می‌شوند. ارتش اسرائیل هنوز هیچ اطلاعاتی درباره شرایط غیرنظامیانی که از غزه ربوده منتشر نکرده است. ما نیاز به اقدام سریع برای پیدا کردن اجساد داریم و ادامه ماندن آنها در گورهای دسته جمعی به شکل کنونی منجر به گسترش بیش از پیش انواع بیماری‌های واگیردار و خطرناک می‌شود.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه تاکید کرد که جنایت نسل کشی اسرائیل علیه نوار غزه از هفت اکتبر تا کنون در میان سکوت و همدستی زشت و بی‌رحمانه بین المللی ادامه دارد. ناپدید شدن هزاران فلسطینی جنایتی دیگر علیه مردم نوار غزه است که از شکنجه‌های روانی شدید رنج می برند. ما از همه نهادها و کمیته‌های بین المللی مربوطه می‌خواهیم به تعهدات حقوقی خود برای متوقف کردن جنایت نسل کشی اسرائیل علیه ساکنان نوار غزه عمل کرده و از همه ابزارهای فشار واقعی جهت وادار کردن اسرائیل به توقف این جنایات استفاده کنند.

در ادامه واکنش‌های بین‌المللی به جنایت وحشتناک نظامیان صهیونیست در بیمارستان ناصر و بیمارستان شفا و پنهان کردن اجساد غیرنظامیان فلسطینی در گورهای دسته جمعی و در حالی که اغلب این اجساد تکه تکه و برخی نیز تبدیل به خاکستر شده‌اند، «ولکر ترک کمیسر» حقوق بشر سازمان ملل متحد وحشت خود را از این جنایت ابراز کرده و گفت که از شنیدن گزارش‌‌های مربوط به وجود گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس بسیار وحشت زده شدم و نابودی دو مجتمع پزشکی بزرگ در نوار غزه اتفاق بسیار هولناکی است.

وی تاکید کرد که این جنایت‌ها نیاز به تحقیقات مستقل و موثر و شفاف دارد و عاملان این جنایت باید محاکمه شوند. اغلب قربانیان بمباران‌های اسرائیل در غزه طی روزهای گذشته زنان و کودکان بوده‌اند و نگرانی‌های زیادی درباره تهاجم گسترده اسرائیل به شهر رفح وجود دارد که می‌تواند منجر به وقوع جنایت فجیعتری در نوار غزه شود.

این در حالی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از مفقود شدن هزاران نفر بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق نوار غزه خبر داده و اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت این مفقود شدگان در دست نیست. همچنین در شبکه‌های اجتماعی روزانه تصاویر زیادی از مفقودان منتشر می‌شود که بعد از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق غزه این افراد ناپدید شده‌اند و اطلاعاتی از سرنوشت آنها وجود ندارد.

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزهجزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزهکشف گور دسته‌جمعی در بیمارستان الناصر خان‌یونس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!