Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت:با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 12 واحد مسکن مددجویی در روستاهای شهرستان کوهرنگ افتتاح و 7 سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  جهانبین نیوز، جاسم محمدی فارسانی با حضور در اردوی جهادی روستای امیرآباد کوهرنگ همراه با مدیرعامل و اعضای بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: اردوهای جهادی در راستای رفع محرومیت‌ها و آبادانی روستاهای استان اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برکات برگزاری این اردوی جهادی افزود: علاوه‌بر بهره‌برداری از این واحدهای مسکن مددجویی و تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، 40 نفر از ساکنان نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت روستای امیرآباد به اردوی زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و خیران زمینه آزادسازی 2 زندانی جرائم غیرعمد نیز فراهم شد.

محمدی با اشاره به کلنگ‌زنی یک واحد مسکن مددجویی در روستای امیرآباد خاطرنشان کرد: احداث یک باب مدرسه در این روستا از دیگر برکات برگزاری اردوی جهادی روستای امیرآباد کوهرنگ بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روستای امیرآباد مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد