Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسابقات AFC کاپ این روزها در حال برگزاری است و اخیرا درگیری شدیدی در یکی از مسابقات این تورنمنت رخ داد که باعث خدشه دار شدن چهره فوتبال آسیا شد. بعد از پایان بازی تیم‌های الکویت کویت و جبله سوریه درگیری شدید میان اعضای دو تیم رخ داد. درگیری از آنجایی آغاز شد که بازیکن سوری به شدت یک بازیکن الکویت را مورد ضرب و شتم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن زمین فوتبال به میدان بوکس تبدیل شد و زد و خورد در میان اعضای دو باشگاه فوتبال کویتی و سوری بالا گرفت. در زیر می توانید این درگیری شدید میان دو تیم را تماشا کنید. کنفدراسیون فوتبال آسیا بلافاصله پرونده این درگیری شدید بازیکنان دو تیم سوری و کویتی را بازکرده و باید منتظر جرائم سنگین و محرومیت طولانی مدت باشیم.

کد خبر 678895 برچسب‌ها خبر مهم فوتبال حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فوتبال حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد که در تلاش است تا میزبانی مسابقات آسیایی ساحلی را برای این استان و شهر رشت بگیرد.

او در ابتدا گفت: بسیاری از بازیکنان فعلی فوتبال ما متولد گیلان هستند؛ بسیاری از این بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و برخی هم لژیونر هستند. این استان نقش کلیدی در فوتبال ملی ما دارد.

او ادامه داد: هم ساحلی در گیلان برای ما بسیار مهم است که رتبه اول کشور را دارد؛ هم بخش زنان در این استان برای ما بسیار مهم است چراکه بعد از خاتون بم این ملوان بود که موفق شد عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و هم فوتسال در این استان برای ما بسیار مهم است.

تاج در ادامه گفت: در تلاش هستیم که گام‌های موثری برای این استان برداریم. در مجمع هم اعلام کردم که انتظار دارم این استان در فوتبال آسیا مطرح باشد. ورزشگاه بسیار خوبی در منطقه آزاد دارند و دوستان من قرار است به زودی از این ورزشگاه بازدید کنند و کم کسری آن را بدانیم تا با رفع آن، میزبانی یک دوره مسابقات ساحلی آسیا را بگیریم.

دیگر خبرها

  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • مشخص شدن رقبای فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • تاسف برای تنها راه «تیتر» شدن لیگ ۳
  • ستارگان UFC ۱۰۰ و UFC ۲۰۰ حالا کجا هستند و چه می‌کنند؟
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • درگیری شدید در شمال شرق رام الله+فیلم