Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست خبری فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی اتفاق روی داده در آبادان را تسلیت گفت و بابت اطمینان سرمربی تیم ملی برای انتخابش به عنوان کاپیتان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه از این بابت خوشحالم، گفت: از شنبه تمرینات را شروع می کنیم، دو تورنمنت سخت در پیش داریم که نتیجه در آنها برای مان مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش بسکتبال خاطرنشان کرد: بسکتبال به وحدت و همدلی نیاز دارد که با کمک شما نمایندگان رسانه ها میسر خواهد شد. من و هم تیمی هایم تلاش می کنیم چیزی برای تیم ملی و بسکتبال کشور کم نگذاریم.

کد خبر 5499122 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال تراکتور کشتی فرنگی تيم مس رفسنجان فوتسال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولان بابت گشت ارشاد

سید عباس صالحی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به توئیت مهدی فضائلی که از تذکر گرفتن برخی مسئولان به خاطر اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابان خبر داده بود، واکنش نشان داد و نوشت: گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته‌ است.   به گزارش عصر ایران، عباس صالحی با باز نشر ئوئیت عضو دفتر رهبری نوشت:گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته‌ است. این تذکر علنی را هم دریافت کرده اند. باید منتظر بود گه چگونه به این تذکر علنی هم عمل خواهند داشت.

ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این گونه بی گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذد و رخنه درونی دشمن باشیم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولان بابت گشت ارشاد
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • «وعده صادق» گوشمالی کوچکی بابت گستاخی های پرتعداد صهیونیست‌ها بود
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • روش نوین بازی پانتومیم به سبک حامد آهنگی (فیلم)
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!