Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در تیروکمان در المپیک و بازی‌های آسیایی شانس مدال داریم، چون این توانایی وجود دارد و در نتیجه توقع مدال هم داریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد پولادگر در مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان و پس از انتخاب غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار داشت: از کاندیداها تشکر می‌کنم که با حضور خود باعث رونق انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم از همه کسانی که تجربه دارند، در فدراسیون شود و شاهد رشد این رشته المپیکی باشیم‌.

وی ادامه داد: فعالیت خانم‌ها در این رشته هیچ مانعی ندارد و این یک امتیاز است. در برخی رشته‌ها برای حضور زنان و پوشش آنها نیاز به مجوز داریم و کار سخت است، ولی این مانع در تیراندازی با کمان نیست. بعلاوه حضور یک بانوی پر افتخار به نام زهرا نعمتی در این رشته بسیار قابل اهمیت است.

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: شعبانی بهار به من گفت که همچنان همان شعبانی بهار است، اما من می‌گویم  توقع همه ما ایجاد تحول در این رشته است و شما نباید همان شعبانی بهار قبلی باشید. البته وی منظورش فقط ویژگی‌های شخصیتی بوده است‌. ما منتظر تحول در این رشته هستیم. در تیروکمان در المپیک و بازی‌های آسیایی شانس مدال داریم، چون این توانایی را داریم و در نتیجه توقع مدال هم داریم.

وی خطاب به اعضای مجمع گفت: شما نماینده قشر خود در مجمع هستید و باید مدافع باشگاه‌ها، ورزشکاران، مربیان و داوران و استان‌ها باشید؛ به خصوص اعضای هیئت رئیسه وظیفه سنگین‌تری دارند و امیدوارم در آینده این رشته تاثیرگذار باشید.

پولادگر خبر داد؛ تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات اساسنامه جدید فدراسیون‌ها

 

ادامه دارد ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان تیراندازی با کمان سید محمد پولادگر ورزش وزارت ورزش و جوانان تیراندازی با کمان سید محمد پولادگر شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در حاشیه دیدار با موتا پائز گفت: امیدوارم هدف سختی که تعیین کردید را به دست آورید، یقین دارم که انگیزه و تجربه شما در کنار حمایت‌های فدراسیون برای رسیدن به هدف کمک می‌کند. تلاش کردیم که تیم در بهترین شرایط کار خود را آغاز کند و با استفاده از بهترین‌های والیبال ایران برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. با رهبری شما این هدف را دور از دسترس نمی بینم و هرکاری از دستمان برآید برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم.

او ادامه داد: حضور مرادی نایب رئیس فدراسیون در کنار تیم بیانگر اهمیت کار برای فدراسیون است تا کارهای تیم در اسرع وقت تسهیل شود. امیر خوش‌خبر باسابقه ترین سرپرست تیم‌های ملی نیز برای انجام کارها کمک می‌کند تا مسیر هموارتر شود، کسی که نزدیک به دو دهه مسئولیت سرپرستی تیم‌های ملی والیبال را برعهده داشته است.

کادر فنی در مسیر اجرایی هیچ نگرانی نداشته باشند، نگاهی حرفه‌ای دارید و سابقه شما هم این موضوع را تایید می‌کند و برای ادامه همکاری لازم و ضروری است. تفاوت نظر موضوع عادی در کار است، اما نشان دادید که همانند فدراسیون فقط هدف طی کردن مسیر دشوار پیش رو است. با توجه به توانمندی‌های آقای پائز، خیلی به حضور در المپیک خوش بین هستم و امیدوارم در کنار هم جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی یک امانت در دستان سرمربی است و مردم ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

تقوی در پایان گفت: سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسایل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعا امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتما پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد