Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد یحیی زاده امروز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: عملیات آسفالت کامل راه گردشگری خلخال ـ شال ـ ماجولان به ماسوله در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل در سال‌های گذشته اجرا شده ولی استان گیلان تنها ۳ کیلومتر از مسیر ۱۵ کیلومتی واقع در داخل حوزه استحفاظی خود را آسفالت کرده است.

فرماندار خلخال با بیان اینکه در سال ۱۳۸۷ و در نشست مشترک مسوولین دو استان اردبیل وگیلان، مسوولین استان گیلان متعهد به اجرای کامل آسفالت راه در داخل دو حوزه اردبیل و گیلان شده‌اند، اظهار کرد: استان اردبیل آسفالت این محور را در داخل حوزه خود تکمیل کرده و هم اکنون ۱۲ کیلومتر از مسیر ۸۲ کیلومتری این مسیر در داخل حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است که نیازمند توجه جدی مسوولین این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای ترافیک شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی آسفالت پروژه راه خلخال به شهر گردشگری ماسوله در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل در اوایل مهرماه سال ۱۳۹۹ پایان و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

یحیی‌زاده اضافه کرد: برای اجرای پروژه آسفالت راه خلخال به ماسوله و تا انتهای حوزه این شهرستان در سال ۹۹ بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و انتظار از مسوولین استان همسایه گیلان عمل به تعهدات خود در قبال آسفالت راه در حوزره این استان است.

وی گفت: در حال حاضر از مسیر ۸۵ کیلومتری راه ارتباطی خلخال، شال، ماجولان به ماسوله کل مسیر به طول  ۳۵ کیلومتر حدفاصل روستای شال از توابع بخش شاهرود این شهرستان تا انتهای حوزه استان اردبیل در روستای جلال آباد آسفالت شده است و تنها ۱۲ کیلومتر راه فاقد آسفالت در داخل حوزه گیلان باقیمانده است.

فرماندار خلخال افزود: با بهره‌برداری از این راه توریستی راه برای ورود گردشگران داخلی و خارجی از سمت ماسوله به  استان اردبیل هموار شده و این امر  رونق اقتصادی مردم منطقه و صنعت گردشگری را به همراه خواهد داشت.

شهرستان خلخال دارای چندین راه ارتباطی مشترک از جمله خلخال به اسالم،پونل _ماسال و ماسوله برای دسترسی به استان همسایه گیلان است که در بین این راه ها اسالم و پونل بطور کامل آسفالت ولی بخشی از سطح راه‌های خلخال به ماسوله و ماسال فاقد پوشش اسفالت است .

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل ماسوله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل ماسوله خلخال استان اردبیل ماسوله استان اردبیل داخل حوزه آسفالت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد