Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:55:12 GMT

پیشرفت کمی و کیفی حوزه شعر بعد از انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۵۹۳۴

پیشرفت کمی و کیفی حوزه شعر بعد از انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر با گویش‌های محلی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان کنگاور در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهر کنگاور ورودی استان کرمانشاه و دروازه عتبات عالیات بوده و روحیه ادب و احترامی که مردم کرمانشاه برای زائرین عتبات دارند در این شهر ظهور و نمود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم اندیشمند شهر تمدن و تدین کنگاور به درستی همواره میزبان زائران عتبات و عالیات بوده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات خود به حوزه فرهنگ تاکید دارند، تصریح کرد: هر جامعه و ملتی اگر به حوزه شعر توجه نکند به ثروت ملی خود توجه نکرده و بعد از انقلاب در حوزه ادبیات و شعر چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی رشد بسیار خوبی داشته‌ایم و این کاملاً مشهود است.

صفدری بیان کرد: شاعران وظیفه خطیری نسبت به امت و انقلاب دارند و در قبال نعمت ذوق و هنری که خداوند متعال به آنها بخشیده است وظیفه دارند در زمینه‌های تزریق آرامش به مردم و جامعه فعالیت کنند و منعکس کننده نکات اخلاقی در اشعار خود باشند.

کد خبر 5499255

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه علی صفدری شعر ادبیات بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و غبار ساختمان متروپل خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ریزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت چهار کاندیدا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت : تبلیغات انتخاباتی این کاندیدا‌ها از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: تمام قوانین تبلیغات انتخاباتی در دور دوم هم برقرار است و هرگونه تخلفات انتخاباتی رصد شده و متناسب با نوع تخلف با آن برخورد خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه بصورت تمام الکترونیکی است، گفت: در دور اول انتخابات تنها بحث احراز هویت و سایر مقدمات کار به صورت الکترونیکی بود و اخذ رای بصورت دستی انجام گرفت، اما در این دوره اخذ رای نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی افزود: تمام مقدمات کار و زیرساخت‌های لازم برای این کار تامین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در این دور انتخابات خبر داد و افزود: بر اساس قانون می‌توانستیم تعداد شعب را ۳۰ درصد کاهش دهیم، اما ترجیح ما این بود برای سهولت مردم، تعداد شعب مانند دور اول انتخابات باشد.

شعبانی در خصوص مدارک لازم برای شرکت در انتخابات گفت: در این دور انتخابات نیز مانند دور اول، افراد با همراه داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: در این دور انتخابات تنها افرادی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا اصلا رای نداده اند و یا فقط در حوزه انتخابیه کرمانشاه رای داده باشند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه در دور دوم انتخابات کاندیدا‌ها نیازی به کسب حد نصاب آرا ندارند، گفت: در این دوره انتخابات، دو کاندیدایی که بیشترین میزان رای را کسب کنند به مجلس راه می‌یابند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان