Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-طی مراسمی با حضور خانواده شهدا، کسبه محله های مرکزی شهر تهران و مدیران شهری از کاسبان خوشنام منطقه11 تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11، با حضور شهردار منطقه در آیین اختتامیه پویش مردمی ایهاالکریم، از کاسبان خوشنام محلات17گانه دارالولایه شهر تهران، تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد موسوی، شهردار منطقه11 در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این مراسم، احیای سنت های نیک و تکریم کاسبان کریم منطقه11 است.
 او افزود : پویش ایهاالکریم در ماه مبارک رمضان آغاز شد و ما در شهرداری منطقه11 تهران از مردم درخواست کردیم تا کاسبان خوشنام و معتمد محله شان را با ارسال فیلم در شبکه های مجازی در اختیار منطقه معرفی کنند.
 سید محمد موسوی افزود: میزان مشارکت شهروندان و نتایج ارسالی از این پویش بسیار امیدوار کننده بود به این صورت که بیش از700 نفر توسط شهروندان به دبیرخانه پویش معرفی شدند که در بررسی های به عمل آمده 70نفر انتخاب شدند. از این بین 40نفر مجدد غربال شدند که از این 40نفر نیز 10نفر به عنوان کاسب شاخص و کریم منطقه به برکت اسم امام حسن مجتبی(ع) انتخاب شدند.
 شهردار منطقه11 در مراسم اختتامیه پویش مردمی ایها الکریم گفت: در این مراسم گرد هم آمدیم تا از دستگیران و کسبه شاخص منطقه تکریم کنیم و این سنت حسنه نیکی کردن و انصاف در رفتار با مردم را گرامی بداریم.
 موسوی در ادامه این مراسم به مناسبت عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: پویش های مردمی متعددی در منطقه11 توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی می‌شود که از جمله مهم ترین آنها می توان به پویش اطعام عید غدیر خم اشاره کرد.
 او افزود : در این مراسم از همه شما کسبه محترم و معتمدین محله های مرکزی تهران دعوت می کنم تا در پویش مردمی اطعام روز غدیر شرکت کنید و فرهنگ نیک مخصوص این روز را اجرا کنید تا هیچ خانواده ای در این روز در منزل صرف غذا نکند و سفره اطعام مردمی گسترانده شود.
او خاطر نشان کرد : در نظر داریم با برنامه ریزی مشخص و حمایت و حضور مردم در منطقه11 به مناسبت عید غدیر در آینده ای نزدیک اطعام بزرگ ویژه این روز در جهان زبانزد شود و شیعیان و محبین حضرت امیرالمومنین علیه السلام بار دیگر با همکاری بر اساس آیات و روایات ویژه این جشن بزرگ سفره اطعام پهن کنند و از همه مشارکت کنندگان در پویش ایها الکریم دعوت می کنم تا به پویش اطعام غدیر نیز بپیوندند.
در ادامه سکینه بدرلو معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه11 در تشریح این پویش گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان پویش ایهاالکریم را آغاز کردیم و امروز موفق شدیم از کسبه هایی که ارتباط مومنانه ای در رفتار با مردم دارند تقدیر و تجلیل کنیم.
 او در انتها خاطرنشان کرد : رسالت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه11 توجه به مشارکت مردم در برنامه های در دست اقدام است که بر همین اساس پویش های مردمی را اجرا می کنیم و نتایج خوبی هم دریافت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس