Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه اردن برای احترام به خبرنگار فقید فلسطینی که در جریان پوشش خبری یورش نظامیان اسرائیلی به شهر جنین در کرانه باختری به شهادت رسید مدال پادشاهی اهدا کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری اردنی"عمون" برادر شیرین ابو عاقله، خبرنگار فقید فلسطینی این مدال را امروز (چهارشنبه) در جشن روز استقلال دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ابو عاقله، خبرنگار شبکه الجزیره بر اثر اصابت گلوله در ناحیه سرش هنگام پوشش خبری یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عبدالله دوم پادشاه اردن ، شیرین ابوعاقله

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عبدالله دوم پادشاه اردن شیرین ابوعاقله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که عناصر متجاوز به محله الارسال در شهر البیره واقع در رام الله حمله کردند.

منطقه الرام واقع در شمال قدس اشغالی نیز بامداد امروز شاهد حمله عناصر صهیونیست بوده است. اشغالگران در این حمله‌ها به کرانه باختری علاوه بر یورش به خانه‌های فلسطینی‌ها و تفتیش وحشیانه این خانه‌ها اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و بازداشت بی دلیل جوانان فلسطینی می‌کنند.

منطقه بیت سیرا واقع در غرب رام الله نیز جزو منطقه‌هایی بود که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کردند.

این عناصر متجاوز بعد از یورش به محله خله العامود در شهر نابلس چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. آنها در نزدیکی دیوار حائل در منطقه جنوبی شهر قلقیلیه نیز مستقر شدند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست روز گذشته در شکستی مفتضحانه مجبور شدند بعد از سه روز محاصره اردوگاه نور شمس از این منطقه عقب نشینی کنند.

در این حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم کرانه باختری دست‌کم ۱۴ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.‌

اشغالگران صهیونیست پس از حمله ۳ روزه به اردوگاه نور شمس و ارتکاب جنایات وحشیانه در حق ساکنان آن، روز گذشته از این اردوگاه عقب نشینی کردند.

همچنین گردان‌های قسام با انتشار بیانیه‌ای از درگیری شدید رزمندگانش با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نور شمس حمله و آن را محاصره کرده بودند خبر دادند.

کد خبر 6083979

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری
  • موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری
  • انجام عملیات قلقیلیه در کرانه باختری توسط حماس + فیلم
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین