Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:24:04 GMT

کشف بیش از ۹۸ کیلو شیشه در استان فارس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۶۲۷۳

کشف بیش از ۹۸ کیلو شیشه در استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: کارکنان یگان تکاوری استان با اقدامات فنی و تخصصی از حمل و جابه‌جایی مقداری مواد مخدر توسط یک دستگاه وانت پراید حامل بار ضایعات در محور مواصلاتی «کوار-شیراز» مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارکنان یگان تکاوری استان با همکاری مأموران کلانتری ۲۴ ابوذر شهرستان شیراز پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت خودرو وانت پراید را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو وانت پراید حامل بار ضایعات را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۸ کیلو و ۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در درون کیسه‌های حامل ضایعات جاسازی شده بود کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مواد مخدر مکشوفه از مرزهای جنوبی وارد کشور شده است.

کد خبر 5499295

منبع: مهر

کلیدواژه: ماده مخدر شيشه نیروی انتظامی فارس بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ساختمان متروپل ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ریزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد، این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.


سرهنگ باباپور افزود: ماموران پس از چند شبانه روز رصد و پایش دقیق، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک