Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@11:25:19 GMT

تقوی: میزبانی را از دهان شیر بیرون کشیدیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۶۴۹۳

تقوی: میزبانی را از دهان شیر بیرون کشیدیم

والیبال ایران پس از مذاکرات و مکاتبات متعدد و در رقابتی نزدیک با قطر، دو میزبانی مهم والیبال ساحلی سال 2022 را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، کنفدراسیون والیبال آسیا با میزبانی ایران در دو رویداد مهم ساحلی سال 2022 موافقت کرد. فدراسیون والیبال ایران در رقابتی نزدیک با قطری‌ها به‌رغم رایزنی‌های این کشور در آسیا، میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان 2022 آسیا و تور مستر مردان قاره‌کهن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پیشنهاد ایران و موافقت کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات والیبال ساحلی مستر مردان آسیا از 16 تا 20 آبان به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا سال 2022 نیز از 23 تا 27 آبان در بندرعباس پیگیری می‌شود.

ایران بعد از 16 سال دوباره میزبان این مسابقات شده است، آخرین میزبانی ایران در والیبال ساحلی به سال 2006 رقابت های قهرمانی مردان آسیا بر می گردد.

میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در خصوص گرفتن میزبانی والیبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، اظهار داشت: ما بعد از 16 سال این میزبانی را با تلاش های مداوم فدراسیون والیبال توانستیم بگیریم. رقابت ما با قطری ها بسیار نزدیک بود و قطر تلاش ها زیادی کرد که این میزبانی را از دست ایران خارج کند. اگر بخواهم واضح بگویم ما 2 میزبانی مهم آسیا را از دهان شیر بیرون کشیدیم و توانستیم آن ها را به نام ایران در کنفدرایون والیبال آسیا ثبت کنیم. 

او در ادامه در خصوص میزبانی افزود: میزبانی های خوب ایران در والیبال آسیا باعث شد تا از این فرصت هم استفاده کنیم و میزبان 2 رویداد مهم در آسیا بشویم. مسابقات قهرمانی مردان آسیا حکم انتخابی مسابقات قهرمانی جهان را دارد و این میزبانی برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطر والیبال آسیا میزبانی تقوی والیبال ساحلی قهرمانی مردان والیبال آسیا مردان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا

با برگزاری دیدارهای انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، ترکیب تیم ملی برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر  ریاست فدراسیون جهانی و همچنین برگزاری مسابقات انتخابی در اوزان پنجم و هفتم، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال