Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌ الانبیاء(ص) روز چهارشنبه در این مراسم گفت: خدمت به خانواده شهدا و ملت ایران اسلامی که با استکبار ستیزی خود همواره  پای انقلاب ایستاده‌اند، باعث افتخار و مباهات است.

سردار محمد جعفر اسدی با تاکید بر ولایت‌پذیری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، افزود: امروز دشمنان همه توان خود را برای کم رنگ شدن نقش ولایت فقیه به کار بسته‌اند، در حالیکه پیروی از منویات مقام معظم رهبری، تاکنون جمهوری اسلامی را در برابر همه فشارها و توطئه‌های دشمن حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: ادامه راه شهدا و پاسداشت منش و سیره آنان وظیفه همگانی است.

حسین اسماعیلیان افزود: سال گذشته ساختمان اصلی شرکت آب و فاضلاب مشهد مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد و امروز نیز به مناسبت آزادسازی خرمشهر، تصفیه‌خانه آب شماره یک این شرکت در مشهد به نام سردار شهید "عبدالحسین برونسی" نامگذاری می‌شود.

                                                                                               

به گزارش ایرنا، شهید عبدالحسین‌ برونسی‌ فرمانده تیپ ۱۸ جوادالائمه (ع) و یکی از سرداران شهید خراسان رضوی ، ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید.

آزادسازی خرمشهر به عنوان یک نقطه عطف مهم در تاریخ دفاع مقدس در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ پس از ۵۷۸ روز اشغال در پی عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس محقق شد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم خرداد را به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده است.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران شركت آب و فاضلاب مشهد آزادسازی خرمشهر شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران شركت آب و فاضلاب مشهد آزادسازی خرمشهر جمهوری اسلامی ایران شركت آب و فاضلاب مشهد آزادسازی خرمشهر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک

 احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک بازدید کردند.

تلاش‌ها برای تخلیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره سه شهر کنارک که در اثر ورود آب سطحی ناشی از سیل و طوفان شب گذشته از مدار خارج شده  است، ادامه دارد.

 گفتنی است؛ ۷ عدد پمپ بزرگ و کوچک در حال تخلیه آب هستند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر