Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:24:51 GMT

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۲ خبر کوتاه دیگر از اشنویه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۰۱۷

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۲ خبر کوتاه دیگر از اشنویه

سرهنگ پاسدار یعقوب رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد بسته معیشتی شامل پنج قلم کالای اساسی است که به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی سپاه در بین خانواده های نیازمند این  شهرستان توزیع شد.

وی افرود: به همین مناسبت کانال کشاورزی روستای "آغبلاغ" نیز که با همت بسیج سازندگی سپاه اشنویه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا و مشارکت رییس ایل هرکی و عشایر غیور روستای آغبلاغ احداث شده است با حضور جمعی از مسوولان در این روستا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه اشنویه اضافه کرد: این طرح کشاورزی با هزینه ۲ میلیارد ریال و جهت آبیاری ۳۵ هکتار از باغات این روستا احداث شده است.

سرهنگ رشیدی ادامه داد: همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سوم خرداد در زمین چمن روستای آغبلاغ و با حضور مسوولان این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به مدت یک ماه با حضور ۳۰ تیم از روستاهای بخش «دشتبیل» و «مرگور» برگزار و تیم «لاوان» توانست با شکست دادن همه رقبای خود فاتح این مسابقات شود.

به گزارش ایرنا، آزادسازی خرمشهر از رخدادهای مهمِ تاریخ جنگ ایران و عراق که در آن، شهر خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط ارتش بعث عراق به‌دست نیروها و رزمندگان ایرانی آزاد شد، این روز بزرگ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و ۵۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر اشنویه بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر اشنویه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

خبرنگار صداوسیما از قول فرمانده هوافضای سپاه: در عملیات علیه اسرائیل، از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم