Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز باتوجه به افزایش جانباختگان خوزستانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و مصدومیت تعدادی دیگر، روز پنج شنبه پنجم  خردادماه ۱۴۰۱ در کل استان عزای عمومی اعلام کرد.

او همچنین در پیامی دیگر ضمن تسلیت این حادثه به خانواده های مصیبت دیده آن ، خواستار پیگیری سریع و بدون ملاحظه عوامل و موجبان حادثه، از سوی مسئولان مربوط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزای عمومی متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • اوج گیری رطوبت در اروند
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان