Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-30@06:04:35 GMT

ثبت نام ۴ میلیون نفر در سامانه فروش خودرو

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۲۰۵

ثبت نام ۴ میلیون نفر در سامانه فروش خودرو

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت، از ثبت نام ۴ میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد.

عبدالله توکلی لاهیجانی اظهار کرد: نخستین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف سازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان با نظارت سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۷ اردیبشهت، فعالیت خود را آغاز نمود که در مهلت یک هفته‌ای تعیین شده، تا ساعت ۹ صبح روز سه شنبه سوم خرداد، ۴ میلیون نفر، اطلاعات ثبت نامی خود را در این سامانه تکمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت افزود: اردیبهشت امسال با توجه به افزایش ۱۵۵ درصدی تولید خودروی کامل در خودروسازان بزرگ کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۸ نوع خودروی مختلف از پنج خودروساز کشور در این دوره ارائه شد که پس از تأیید اطلاعات مندرج، قرعه کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد.

توکلی گفت: با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و کاهش شصت درصدی آمار خودروهای ناقص در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، همچنین ایجاد شفافیت در عرضه خودرو به بازار، روند تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه فروش تداوم پیدا خواهد یافت.

وی افزود: اجرای عملیات فروش توسط خودروسازان انجام می‌شود و سازمان حمایت نظارت بر حسن انجام تعهدات خودروساز در خودروهای تخصیص یافته را به عهده خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی فتح خرمشهر متروپل آبادان صدا و سیما خودرو وزارت صمت یارانه ارز 4200 تومانی سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی فتح خرمشهر متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن‌خبر داد.

‌مدیر امور منابع آب دماوند در ادامه افزود: فروش آب توسط خودروهای مذبور جرم بوده و با خاطیان قاطعانه برخورد می‌شود.

وی همچنین از همشهریان گرامی تقاضا کرد: حتی در ایام تعطیلات نوروز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از حفاری چاه غیرمجاز و ساخت و ساز در بستر و حریم مجاری آب‌های سطحی و مشاهده خودروهای آب فروشی مراتب را با شماره‌های ۷۶۳۱۶۶۰۰-۱ گزارش کنند.

کد خبر 6063422

دیگر خبرها

  • فروش هزار و ۸۳۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله/ حراج شمش طلا سامانه‌ای خواهد شد؟ + فیلم
  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟