Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خلیل عسکری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس ضمن اشاره به اهمیت تربیت معلم و آموزشکده‌ها گفت: اینها کارخانه انسان‌سازی هستند پس باید بیشتر به آنها اهمیت داد، زیرا که اگر دانشگاه فرهنگیان ساخته شود، آموزش و پرورش ارتقاء پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سیاست گذاری در دولت قبل مبنی بر عدم توسعه و پذیرش دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان بود. برخی از جاها گزارش هایی هم مبنی بر استفاده از سند ۲۰۳۰ به جای سند تحول بنیادین که مبنای تعلیم و تربیت می باشد، به گوش می رسید و حتی تلاش بر این بود که بعضی جاها به دانشگاه فرهنگیان هم ورود کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان گفت: فراخوانی درباره دغدغه ها و موضوعات مدنظر دانشجویان، اساتید برای طراحی محورهای برنامه ها در جلسات یک سال آینده هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان طراحی می شود.

وی گفت: برای همکاری در کنار دانشگاه فرهنگیان هستم و تلاش کنیم تا دانشجویان این دانشگاه، حس دانشجو بودن را پیدا کنند و این با داشتن هیئت علمی قوی در این دانشگاه محقق می شود. باید برای ارتقاء بیشتر دانشگاه از لحاظ نیروی انسانی، امکانات و کیفی برنامه ریزی صورت گیرد.

وی ضمن اشاره به مشکلات مسکن اساتید دانشگاه فرهنگیان گفت: برای استفاده  اساتید دانشگاه فرهنگیان که فاقد مسکن هستند از ظرفیت پروژه   ۴۸۶ واحدی مشترک با صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری انجام شود تا از این فرصت استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در این استان گفت: با تمام توان آموزش و پرورش به همراه دانشگاه فرهنگیان و همت اساتید این دانشگاه و همچنین اراده قوی این مشکل را برطرف خواهند کرد که در این خصوص تدابیری اندیشیده شده است.

نمادهای شهدای فرهنگی و دانش‌آموز فارس در باغ موزه دفاع مقدس شیراز ایجاد شود 

عسکری در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس شیراز نیز با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۱۲۹ شهید دانش آموز و فرهنگی داریم گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۶۸۵ شهید دانش آموز و ۴۴۴ شهید فرهنگی می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش می تواند در فرهنگ سازی و ایجاد فرهنگ عمومی بسیار قوی و موثر باشد.

عسکری گفت: در آینده ای نزدیک  تفاهم نامه ای در قالبی تعریف شده  با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با رویکرد اردویی و گردشگری  منعقد گردد.

وی افزود: برای سال آینده برنامه ای اردویی برای  دانش آموزان در مقاطع مختلف  در این محل در نظر بگیریم و در این برنامه از ظرفیت فعالان دانشگاه فرهنگیان و کسانی که در دروان جنگ حضور داشته اند بهره ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شود که از زمان ورود تا زمان خروج دانش آموزان در این باغ موزه، برنامه ریزی های دقیقی صورت پذیرد.

عسکری افزود: برای تدوین بسته قوی کارشناسی  آموزشی در خصوص اردو لازم است از ظرفیت معلمان، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز بهره ببریم.

وی با اشاره به اقداماتی که پیش از این در خصوص مجتمع های آموزشی ایثارگران در جبهه ها صورت گرفته گفت:  همان طور که خانه به عنوان مدرسه اول و مدرسه نیز خانه  دوم است،  اینجا باید خانه مشترک معلم، دانش آموز و اولیا باشد.

در این بازدید جمعی از معاونین ، روسای ادارات داخلی اداره کل و روسا و شورای معاونین نواحی چهارگانه شهر شیراز و عشایری و مدیران کل نوسازی و کانون پرورش فکری کودکان استان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها اداره کل آموزش و پرورش فارس دانشگاه فرهنگیان شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش فارس دانشگاه فرهنگیان شیراز اداره کل آموزش و پرورش فارس دانشگاه فرهنگیان شیراز فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس کل آموزش و پرورش فارس دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان

طبق اعلام آموزش و پرورش حقوق فروردین ۱۴۰۳ معلمان و فرهنگیان از عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شروع به واریز می‌شوند
معلمان می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir فیش حقوقی خود را ببینند. 

همچنین سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد که در سال ۱۴۰۳، حق‌الزحمه ساعات اضافه تدریس معلمان دو برابر می‌شود

گفتنی است حقوق معلمان و فرهنگیان همیشه برخلاف سایر کارکنان دولت در روز پایانی ماه پرداخت میشود

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش