Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای حجاب و عفاف به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت نشست شورای عفاف و حجاب گفت: به دلیل اهمیت موضوع فقط مدیران کل در جلسات حضور پیدا کنند.

سید جواد هاشمی‌مهر بیان کرد: قرارگاه عفاف و حجاب در استان تشکیل شده اما دستورالعمل آن ابلاغ نشده است، ضمن اینکه جلسه عفاف و حجاب هر هفته برگزار و گزارشات آن به استانداری اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۰ دستگاه کار فرهنگی انجام می‌دهند اما نتیجه مطلوبی نمی‌بینیم.

خانم توحیدی استاد دانشگاه با اشاره به پوشش نامناسب دختران مدرسه‌ای گفت: ۴۰ دستگاه در حوزه فرهنگی مشغول هستند اما خروجی این دستگاه‌ها کجاست؟ چرا وضعیت پوشش دختران در مدارس و دانشگاه‌ها مناسب نیست.

وی با بیان اینکه اسیب‌های متعددی دختران را تهدید می‌کند، افزود: اگر در این حوزه دغدغه داریم باید از مدارس و دوره پیش‌دبستانی شروع کنیم، در دانشگاه‌ ها هم دفتر نهاد مقام معظم رهبری پای کار بیایند.

این مدرس دانشگاه عنوان کرد: وقتی با دختران که پوشش مناسبی دارند صحبت می‌کنیم ۸۰ درصد آنها از آسیب‌هایی که در نتیجه پوشش متوجه آنها  است اطلاعی ندارند حتی می‌گویند نمی‌دانستیم!

توحیدی با بیان اینکه وضعیت حجاب و عفاف در ادارات مطلوب نیست، گفت: ۹۰ درصد پوشش‌ بانوان در ادارات مناسب نیست.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت نامطلوب پوشش ادارات گفت: وضعیت حجاب و عفاف ادارات نگران کننده است اما عام نیست.

همچنین حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۸۴ گروه مطالبه‌گر جهادی در ستاد فعالیت دارند، گفت: حوزه حجاب و عفاف دارای اعتباراتی است اما این اعتبارات کجا هزینه می‌شود که به دست ما نمی‌رسد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای حجاب و عفاف ادارات کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است

استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.

به گزارش صداوسیما، علیرضا فخاری در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نماد‌های دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی‌های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.

استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت