Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جو بایدن، رئیس با ابراز تاسف از یک تراژدی منحصر به فرد آمریکایی، پس از تیراندازی یک مرد مسلح و کشته شدن دست کم 19 کودک در مدرسه ابتدایی تگزاس، درخواستی فوری برای محدودیت های جدید در مورد سلاح گرم ارائه کرد.

بایدن سه شنبه شب از کاخ سفید تنها یک ساعت پس از بازگشت از یک سفر پنج روزه به آسیا که با تیراندازی های گسترده در ایالات متحده همراه بود، از کاخ سفید صحبت کرد و خواستار اقدامی برای رسیدگی به خشونت های اسلحه پس از سال ها شکست شد - و به شدت تولیدکنندگان اسلحه گرم و قانونگزاران حامی حمل سلاح را مقصر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن- که ر همسرش جیل بایدن در کنارش بود- اظهار داشت: کی قرار است به نام خدا در مقابل لابی اسلحه بایستیم؟ چرا ما حاضریم با این قتل‌عام زندگی کنیم؟ چرا اجازه می دهیم این اتفاق بیفتد؟»

بایدن که متحمل از دست دادن دو فرزند خود- البته نه به دلیل خشونت با اسلحه - شده است به زبانی غم انگیز درباره غم و اندوه عزیزان قربانیان صحبت کرد.

وی گفت: «از دست دادن کودک مانند این است که تکه‌ای از روحت را کنده باشند. "در قفسه سینه شما یک خلائی وجود دارد.که احساس می‌کنید در آن غرق شده‌اید و هرگز نمی‌توانید از آن خارج شوید.»

او از ملت خواست که برای قربانیان و خانواده‌ها دعا کنند - اما همزمان برای جلوگیری از تراژدی بعدی سخت‌تر تلاش کنند، او گفت: «زمان آن رسیده که این درد را به عمل تبدیل کنیم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایدن تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات، ۱۷ قبضه اسلحه‌کلت‌کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شده است.

پیرانشهر از شهر‌های جنوبی و مرزی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • این اسلحه ها و مهمات به نفع دولت ضبط می‌شوند +اینفوگرافیک