Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای اجرای دستورات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات زندانیان و با توجه به فرسودگی تجهیزات سرمایشی زندان های استان و ضرورت چاره اندیشی برای حل این مشکل در آستانه فصل گرما، با همکاری بسیار خوب و ارزنده مهندس نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و در اقدامی خداپسندانه، مبلغ ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت مذکور به صورت بلاعوض جهت تهیه کولر و تجهیزات سرمایشی به زندان های استان هرمزگان اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) مجموعه وظایف و تعهداتی است که بر اساس قانون باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کنند، انجام دهند و به همین منظور مقرر گردید با همکاری شرکت پالایش نفت بندرعباس و از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی این شرکت، بودجه مکفی جهت تهیه ۲۰۰ عدد کولر و تجهیزات سرمایشی برای نصب در زندان های استان هرمزگان اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه دادگستری هرمزگان با استناد به بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و مواد ۲۲، ۲۹۰ و ۲۹۳ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور نظارت و احیای مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ پیشگام می باشد، یادآور شد: دستگاه قضایی استان هر ساله از طریق مکاتبات گسترده و مستمر با شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و نظارت و پیگیری نسبت به مطالبه‌گری برای ایفای نقش آنها در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی‌شان اقدام می نماید که در این خصوص می توان به اقدامات بسیار خوبی که در حوزه مقابله با کرونا، فقر زدایی، آموزش و اشتغالزایی صورت گرفته، اشاره نمود.

این مقام قضایی در ادامه ، اتخاذ تمهیدات لازم جهت تأمین بودجه برای رفع نیازهای بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و رفع معضلات زیست محیطی، مبارزه با اعتیاد، فقر و بیکاری، کمک به خانواده زندانیان نیازمند، کمک به کودکان کار و کارگران فصلی و سایر مسائل مرتبط با این حوزه از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در این خصوص برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین حمایت ها و اقدامات انجام شده از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز زندان های استان هرمزگان را بسیار شایسته و قابل تحسین عنوان کرد.

 مجتبی قهرمانی در همین رابطه ضمن تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری های مهندس هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این حمایت ها به طور قطع از یک سو موجب بهبود وضعیت رفاهی زندانیان و ارتقای سطح کیفی امکانات در زندان بندرعباس می شود و از سوی دیگر با رفع نواقص و کمبودها، تأثیر بسزایی در اصلاح و باز اجتماعی شدن مددجویان خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تشکر از روحیه انقلابی و مسئولیت‌پذیری استاندار هرمزگان در هماهنگی و همکاری با دستگاه قضایی استان به منظور گره گشایی از مشکلات مردم، تأکید کرد: خوشبختانه تعامل سازنده و هم افزایی استانداری هرمزگان با دادگستری استان در راستای رسیدگی به امور زندانیان و خانواده هایشان به نتایج مطلوبی منجر شده است که آثار و برکات آن در رفع نواقص و ایرادات و اصلاح امور، مشهود می باشد. 

انتهای پیام / ۳۷۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس دادستانی هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی شرکت پالایش نفت بندرعباس مسئولیت اجتماعی شرکت زندان های استان استان هرمزگان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس

داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: این نیروگاه در سال گذشته موفق به ساخت و بومی‌سازی چهار هزار و ۲۰۰ قطعه تخصصی کوچک و بزرگ نیروگاهی شد که علاوه بر صرفه‌جویی ارزی، گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.

وی افزود:  یدکی ولو‌های آب‌شیرین‌کن، قطعات بانداسکرین، توری، قرقره، زنجیر بانداسکرین، گیربکس باند اسکرین، دیافراگم اگزوز کوئیک والو تریپ ولو گاز، اکسپنشن‌ها، کیسینگ پمپ اگزلری، اینترکولر، اکسپنشن آکاردئونی جی آرفن، پیستون کمپرسور هوا و یاتاقان گاید بیرینگ از جمله قطعاتی است که توسط متخصصان داخلی نیروگاه ساخته و بومی‌سازی شده است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: یکی از افتخارات این نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت ۹۰ درصد قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و با صرفه‌جویی زیادی محقق شده است.

محمودی افزود: قطعات ساخته‌شده برگ زرینی از افتخارات صنعت برق هرمزگان به‌ویژه شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • گاز مناسب برای کولر گازی چیست؟
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خوزستانی‌‌ها از چه کولر گازی‌ هایی استفاده نکنند؟