Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالستار چاکرزهی  گفت :با توجه به فاصله این دو روستا از محل شهرستان  وجود خانه های هلال در این دو روستا بسیار ضروری و موثر خواهد بود که میتوان از هر خانه هلال به عنوان یک پایگاه جمعیت هلال احمر استفاده نمود.

او گفت : هدف اصلی خانه های هلال ارائه  آموزش های امدادی و ساماندهی اعضا در تیم های امداد و نجات روستایی می باشد تا در صورت وقوع حادثه با سرعت بیشتری در محل حادثه حاضر گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین ارائه برنامه های فرهنگی و خدمات عام المنفعه و بشر دوستی  نیز استفاده از پتانسیل جوانان و داوطلبان  توسط خانه های هلال صورت می پذیرد.

نظیر راهبر مسئول خانه هلال عورکی دادمحمد راهبر نیز در حاشیه افتتاحیه ۲ خانه هلال در بخش پیرسهراب شهرستان چابهار گفت: کلیه اهالی روستا و همجوار می‌توانند جهت ثبت نام در کلاس های آموزشی به دهیاری‌روستا مراجعه نمایند و پس از گذرندان دوره های آموزشی ویژه خانه های هلال در کلاس کمک های اولیه شرکت و گواهی معتبر دریافت نمایند.
 
راهبر گفت: آموزش‌ها بر اساس نیازهای جوامع محلی مختلف  و متفاوت است در برخی از جوامع مهارت‌های امدادی برای مقابله با بحران هایی همچون سیل و یا زلزله آموزش داده می شوند و به دیگر جوامع مهارت‌های مقابله با خشکسالی آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، علوی رئیسی جمعیت هلال احمر نیکشهر گفت: بنا بر گزارش های مردمی در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد نیروهای امدادی هلال احمر ، اورژانس و راهداری به محل اعزام شدند که پس از چند ساعت ، مسافران گرفتار در سیلاب ، به نقاط ایمن منتقل شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا