Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳مسابقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر بیست و یکم امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، با اعلام سازمان لیگ، مسابقه تیم‌های تراکتور تبریز - فجرشهیدسپاسی، نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان، آلومینیوم اراک - پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب (چهارشنبه) ساعت ۲۰ در تبریز، مسجدسلیمان و اراک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ، باشگاه صنعت نفت آبادان ، تیم فوتبال پیکان ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک ، تیم فوتبال تراکتور ، تیم فوتبال فجر سپاسی ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باشگاه صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال فجر سپاسی استانی ورزشی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران

مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز ( پنج شنبه) برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس در آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود.  

پیکان- هوادار/  پنج شنبه ساعت ۱۶:۳۰ 

دربی کوچک پایتخت در حالی بین ۲ تیم فوتبال پیکان و هوادار برگزار می‌شود که این ۲ تیم هم امتیاز هستند و  تیم هوادار  به خاطر تفاضل گل بهتر یک پله  بالاتر از حریف خود قرار گرفته اند.  

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته با تساوی برابر تیم مس رفسنجان ۲۴ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت. این تیم با هدایت رضا عنایتی توانسته نتایج خوبی بگیرد و  تا حدودی از انتهای جدول فرار کند.  

شاگردان رضا عنایتی می‌خواهند با برد برابر تیم هوادار روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و  وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان ببخشند.  

در آن طرف، تیم هوادار هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان به پیروزی دست یافت و با ۲۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان مسعود شجاعی قصد دارند با برد در دربی کوچک پایتخت به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.  

 رضا عنایتی و مسعود شجاعی در قامت سرمربی برای اولین بار برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند و تقابل این ۲ مربی به جذابیت این بازی می‌افزاید.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.  

گل گهر سیرجان - استقلال خوزستان/ پنج شنبه ساعت ۱۷:۴۵ 

تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته با باخت برابر تیم هوادار سومین باخت متوالی خود را متحمل شد و با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم هوادار می‌خواهند باخت‌های متوالی خود را قطع کنند و میانه جدول را حفظ کنند.  

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته گذشته در دربی اهواز توانست با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری برسد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

شاگردان پورموسوی به برد بازی خارج از خانه برابر تیم گل گهر نیاز مبرم دارند تا از انتهای جدول فاصله بگیرند و دل هواداران خود را شاد کنند.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.  

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس/  پنج شنبه ساعت ۱۹ 

تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر تیم استقلال خوزستان در دربی اهواز شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

 فراز کمالوند از زمان  حضورش روی نیمکت فنی صنعت نفت آبادان  یک برد و یک شکست را به دست آورده است. این مربی می‌داند که کار سختی برای حفظ تیم صنعت نفت در لیگ برتر دارد و بیان کرده که قولی برای ماندن در لیگ برتر نمی‌دهد.  

شاگردان کمالوند می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم پرسپولیس را بگیرند تا همچنان به بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار بمانند.  

در آن طرف، تیم پرسپولیس هفته گذشته با برتری برابر پیکان ۴۹ امتیازی شد تا اختلاف یک امتیازی خود را با تیم استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال حفظ کند.  

شاگردان اوسمار به برد خارج از خانه برابر تیم صنعت نفت آبادان نیاز مبرم دارند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بماند و روند رو به رشد خود هم ادامه بدهد، اما آنها کار سختی جلوی هواداران خونگرم آبادانی دارند.  

اگر سرخپوشان پایتخت بتوانند برابر تیم صنعت نفت به برتری برسند در آن صورت حداقل ۲۴ ساعت صدرنشین لیگ برتر فوتبال خواهند بود.  

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیستند، اما بقیه بازیکنان آمده بازی هستند.  

امیر رضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در ۳ بازی که به جای بیرانوند در درون دروازه قرار گرفته، ۳ کلین شیت داشته است، او می‌خواهد در چهارمین حضورش در  درون دروازه گل نخورد تا چهارمین کلین شیت خود را به ثبت برساند.  

در ۲۵ تقابل  این ۲ تیم با یکدیگر در لیگ برتر فوتبال، ۱۷ برد سهم پرسپولیس، ۳ برد سهم صنعت نفت آبادان و ۵ بازی هم با تساوی به پایان رسید. سرخپوشان ۳۴ گل زده و ۱۵ گل خورده اند. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.  

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

روز جمعه ۳۱ فروردین ماه 

نساجی مازندران- تراکتور-  روز جمعه- ساعت ۱۶:۳۰ 

استقلال - شمس آذر قزوین- روز جمعه- ساعت ۱۸ 

فولاد- مس رفسنجان- روز جمعه- ساعت ۱۸:۱۰

روز یکشنبه ۲ اردیبهشت 

ذوب آهن- آلومینیوم اراک- روز یکشنبه- ساعت ۱۶:۳۰ 

ملوان- سپاهان- روز یکشنبه- ساعت ۱۷ 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • هفته بیست و هفتم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم