Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سی‌ویکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل بعدازظهر امروز به‌صورت فوق‌العاده با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با ساخت‌وساز ساختمان و اعضای شورای شهر برگزار شد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در این نشست با اشاره به این‌که وقوع  حوادثی از قبیل متروپل در آبادان یک زنگ خطر برای تمامی نهادها و دستگاه‌های برنامه‌ریز است، اظهار کرد: همه دستگاه‌های مرتبط با ساخت‌وساز موظف هستند به‌صورت جدی به موضوع استحکام و ایمنی ساختمان‌ها در ساخت‌وساز ورود کرده و توجه بیش‌تری به این موضوع داشته باشند و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اردبیل در پرهیز از تراکم‌فروشی از سوی شهرداری و محقق شدن اهدافی که در این راستا دنبال می‌شود، موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش مهارت کارگران از طریق مراکز فنی‌وحرفه‌ای یک اولویت انکارناپذیر است و فنی‌وحرفه‌ای مسؤولیت دارد تا در کلیه شهرستان‌ها این آموزش‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهد.

میرجعفریان با تاکید بر ‌تقویت بعد نظارتی شورا ادامه داد: دستگاه‌های متولی با افزایش سطح نظارت‌های دقیق در کلیه امور، اجازه تخلف در ساخت‌وساز را نداده و عدم رعایت قانون و مقررات را نادیده نگیرند.

وی بیان کرد: هر یک از دستگاه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند و در این بین سازمان نظام مهندسی نباید منفعل عمل کند و از آن‌جایی که مسؤولیت شهری و قانونی مهندسین را برعهده دارد، بر ارائه گزارش‌های ساخت در موعد مقرر نظارت جدی داشته باشد.

وقوع حادثه متروپل در آبادان تلنگری برای انجام اقدامات پیشگیرانه است

جواد انصاری، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر این‌که هیچ مجتمع تجاری و خدماتی بدون پایان کار به بهره‌برداری نمی‌رسد، گفت: وقوع حوادثی از جمله حادثه متروپل در آبادان تلنگری است نیز تا اقدامات پیشگیری از وقوع حوادثی از این قبیل و ساختمان هایی که در حال احداث هستند شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

جواد انصاری ادامه داد: مسئله بازار حاج یوسف در اردبیل از دور پنجم در جلسات مختلفی بررسی شده و امیدواریم طی مصوبه‌های این جلسه به نتیجه برسد و برخی از واحدها در پروژه تجاری اطلس نیز بدون این‌که این‌ مجموعه پایان کار داشته باشد، در این مرکز شروع به فعالیت کرده‌اند که قطعا در این رابطه نیز با متخلفان برخورد لازم انجام خواهد شد.

بدون پایان کار به هیچ ساخت‌وسازی مجوز بهره‌برداری داده نمی‌شود

محمود صفری، شهردار اردبیل با اشاره به این‌که بدون ارائه پایان کار به هیچ ساخت‌وسازی مجوز بهره‌برداری داده نمی‌شود، تصریح کرد: تسری این مسئله به واحدهای مسکونی نیز می‌تواند در کاهش حوادث مربوط به ساخت‌وساز ساختمان‌ها نقش مهمی ایفا کند.

صفری گفت: قاطعیت در اجرای مصوبات و قانون از سوی همه دستگاه‌های متولی ساخت ساختمان ضروری است و پایبندی به تصمیمات و قوانین حاکم بر ساخت‌وسازها می‌تواند شهرداری را در اجرای برنامه‌های مرتبط با این مسئله حمایت کند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اردبیل شهرداری اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تراکم فروشی دستگاه ها ساخت وساز پایان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در پاسخ به این سوال که افزایش قیمت نفت به ۹۰ دلار، تغیراتی در جداول بودجه ایجاد خواهد کرد، گفت: مجلس حدود ۵۸۰ همت برای درآمد‌های حاصل از فروش نفت در سال ۱۴۰۳ پیش بینی کرده و این رقم متغیر است، مثلا افزایش قیمت هر بشکه نفت، قیمت دلار یا افزایش میزان صادرات نفت در ۵۸۰ همت تغییر پذیر است.   وی افزود: بر این اساس همه تغییراتی که تاکنون صورت گرفته و تا پایان سال ادامه داشته باشد، از سقف ۵۸۰ همت افزایش پیدا نخواهد کرد.   رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: هرچند خوشحال می‌شویم که میزان فروش نفت افزایش پیدا کند، چراکه این افزایش‌ها در درآمد‌های دولت و حاصل شدن درآمد‌های دولت تاثیرگذار است و بودجه دولت را محکم‌تر می‌کند، کسری‌ها را کاهش می‌دهد و بر ارزش پول ملی هم موثر است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت