Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صلاحی اظهار کرد: در پی زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در شهرستان کلات که صبح امروز چهارشنبه ۴ خرداد به وقوع پیوست تخریب جزئی حدود ۱۰ تا ۱۲ باب منزل روستایی در محور ژرف صورت گرفت.

فرماندار کلات بیان کرد: کانون زلزله در محور ژرف در بخش زاوین و در مرز مشترک کلات و مشهد که منطقه‌ای کوهستانی است، گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشته است و میزان دقیق و رقم ریالی خسارت‌های وارد شده در حال برآورد است و به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 5499435

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی فرمانداری کلات زمین لرزه زلزله بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر ساختمان متروپل گرد و غبار ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر ابادان آمار کرونا ریزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد از خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات این شهرستان در سال زراعی جدید خبر داد.

محمود شبان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارش باران و تگرگ در روزهای اخیر و همچنین سرمای اسفندماه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۸۰ میلیارد ریال به باغات انگور و پسته خلیل‌آباد خسارت وارد شد.

وی اذعان کرد: در پی بارش تگرگ در روزهای اخیر در بخش مرکزی شهرستان خلیل‌آباد خساراتی را به باغات پسته و انگور روستاهای ارغا و بزنجرد وارد کرد و این بارش که مدت بسیار کوتاهی به طول انجامید در بعضی از باغات سبب خسارت ۲۵ درصدی شد.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد افزود: در اثر این بارش ۹۵ هکتار از باغات این روستاها ۲۰ تا ۲۵ درصد خسارت وارد شد.

شبان عنوان کرد: کارشناسان این مجموعه میزان خسارت وارده ناشی از تگرگ در این مرحله را ۶۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی همچنین اشاره کرد: با توجه به بروز سرماهای تا منفی ۴ درجه سانتیگراد در بازه ۸ تا ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و به دلیل اینکه قبل از این حادثه به خاطر گرمی هوا، باغات در برخی از روستاهای شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت خاکشان زودتر از خواب بیدار شده بودند خسارت وارد شد.

 مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد گفت: خسارت ناشی از سرمازدگی در تاریخ مذکور در سطح ۶۸۵ هکتار و خسارت ۲۰ درصدی برآورد شده است.

وی همچنین عنوان کرد: میزان خسارت سرمازدگی در این مرحله ۵۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • روز ۱۹۲ طوفان‌الاقصی|بمباران منازل مردم خان یونس
  • افزایش جذب گردشگر در گرو تأمین زیرساخت‌های مناسب
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • کندی تردد در بعضی محور‌های خراسان رضوی براثر باران و مه
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها