Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته بانوان کلان‌شهرهای ایران گفت: شهرهای دوستدار خانواده و در سطح بالاتر شهر خانواده‌محور شهری است که تمامی اقدامات آنان پیوست خانواده داشته باشد، ما باید خانواده محوری را از شهرداری آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، "مریم اردبیلی" در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی موجود، مباحث مربوط به خانواده محوری است؛ دغدغه خانواده‌ها جدی است و طبق فرمایشات آقا باید تغییر گفتمانی داشته باشیم و زمین‌های تمدنی را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه بحث خانواده در شهر و نسبت حمکرانی خانواده سطوحی از توجه را نیاز دارد، افزود: در این زمینه مشکلات جدی و بزرگی وجود دارد و اقدامات ما فقط محدود به ساخت پارک مادر و کودک و ... شده است و ما به عنوان حاکم شهری خانواده را منفعل نگه داشته و میزان کمی خدمات به آنان ارائه می‌دهیم.

رییس کمیته بانوان کلانشهرهای ایران بیان کرد: شهرهای دوستدار خانواده و در سطح بالاتر شهر خانواده‌محور شهری است که تمامی اقدامات آنان پیوست خانواده داشته باشد، ما باید خانواده محوری را از شهرداری آغاز کنیم.

مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه خانواده مصرفی شده است، خاطرنشان کرد: ما باید آسیب خانواده را درست و قدرت را به خانواده بازگردانیم، طرح‌هایی که پشت درب‌های بسته نوشته می‌شود، اهمیتی ندارد.

اردبیلی ضمن اشاره به اینکه در فضای فرا مدرن که قدرت دولت‌ها در حال کم‌شدن است اگر این قدرت را به خانواده دهیم، راه نجات ما است، تصریح کرد: هفته آینده با دختران نوجوان در حال انجام پروژه‌ای هستیم که براساس آن دختران را برای خانواده آینده تربیت کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد

شهردار همدان در دیدار نوروزی با دادستان همدان گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شهرداری و دادستانی وجود دارد و مدیریت شهری هم به فراخور وظایف گسترده‌ای که دارد با پرونده‌های قضایی و حقوقی درگیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سیدمسعود حسینی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی توفیق برای عباس نجفی در سمت دادستانی همدان اظهار کرد: زحمات و خدمات مدیران قبلی در دادستانی قابل تقدیر است و آنها در ارتباط با شهرداری همدان، رویکرد ارشادی و پیشگیری داشتند و ان‌شاءالله با مدیریت جدید ارتباط این دو مجموعه گسترده‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت عدالت و قوانین در برخورد با متخلفان و رسیدگی به پرونده‌ها از مهم‌ترین وظایف دادستانی است، افزود: شیوه برخورد دستگاه قضائی با مدیران بسیار مهم است و انتظار داریم نوع برخورد با مدیران به گونه‌ای باشد که روحیه شجاعت و ریسک‌پذیری از مدیران گرفته نشود.

شهردار همدان با بیان اینکه رعایت ضوابط قانونی در اولویت شهرداری همدان قرار دارد، ادامه داد: نظارت درونی در اولویت مدیریت شهری است و دستگاه قضائی را به عنوان یاریگر، در کنار خودمان می‌بینیم تا مباحث نظارتی همچون سنوات گذشته تقویت شود.

حسینی اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند و رویکرد فسادستیزی در راستای حفظ سرمایه‌های اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم در اولویت قرار دارد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدماتی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این دوره مدیریت شهری کاهش مراجعات حضوری مردم به شهرداری بود و اقدامات خوبی در حوزه الکترونیکی شدن فرآیندها از جمله استعلامات غیرحضوری و کوتاه شدن صدور پروانه ساختمانی انجام شده است.

کد خبر 739544

دیگر خبرها

  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد