Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:33:56 GMT

رکورد باورنکردنی استقلال در این فصل

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۶۵۸

۴۱ دقیقه طولانی‌ترین زمان عقب ماندن استقلال در این فصل است. ناطقان: استقلال فقط در ۲ مسابقه گل اول بازی را دریافت کرده است و این تنها مواردی است که استقلال در این فصل از حریف عقب افتاده است. استقلال در هفته هفتم در آبادان به دیدار صنعت‌نفت رفت و دروازه این تیم در دقیقه ۸ باز شد تا اینکه امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۳۹ بازی را به تساوی کشاند و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دربی دور برگشت دیگر دیداری بود که استقلال در آن مسابقه از حریف عقب افتاد. علی نعمتی مدافع پرسپولیس در دقیقه ۴۰ دروازه حریف را باز کرد و بازی در نیمه اول با این گل به پایان رسید تا تنها شکست استقلال در نیمه اول تا این مقطع از فصل ثبت شود. حملات پرشمار استقلال سرانجام در دقیقه ۸۰ نتیجه داد و رودی ژستد با ضربه سر برای آبی‌پوشان گل زد. استقلال در این بازی طولانی‌ترین زمان عقب افتادن از حریف را تجربه کرد.

این یعنی استقلال امسال مجموعا ۷۲ دقیقه از حریفان خود عقب بوده و شاگردان مجیدی علاوه بر نباختن، حتی از رقبای خود عقب هم نمی‌افتند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: رکورد باورنکردنی ، استقلال ، بازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد باورنکردنی استقلال بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال

به گزارش "ورزش سه"، صادقی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش صحنه‌ای را به تصویر می‌کشد که روی تخت بیمارستان افتاده و بدن مجروحش را به نمایش گذاشته است. موضوعی که باعث نگرانی بسیاری از علاقه مندان و دنبال کنندگان او شد و تماس‌های تلفنی خبرنگاران را نیز در پی داشت.

صادقی در تماس با یکی از خبرنگاران "ورزش سه"، اعلام کرد تصویری که منتشر کرده مربوط به حادثه‌ای است که سه سال پیش برایش رخ داده و در حال حاضر سلامت است و اوضاع مناسبی دارد.

این حرکت عجیب از سوی کاپیتان استقلال بازتاب زیادی از سوی هواداران داشته است.

دیگر خبرها

  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر