Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» به بخش مسابقه جشنواره کن راه یافته و برای نخل طلا رقابت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نخستین بار است که فیلمی از این کارگردان جوان ایران در جشنواره کن در بخش مسابقه شرکت می‌کند.

در فیلم «برادران لیلا» بازیگرانی چون نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی،  فرهاد‌ اصلانی و سعید پورصمیمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جشنواره فیلم کن رقابت برنا فیلم کن برادران لیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علی خاکی زاد امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بازدید استاندار آذربایجان شرقی و دستور موکد برای تکمیل و رفع نواقص زیر ساخت‌های لازم، امکان لازم برای مسئولین ورزشی فراهم شد.   وی افزود: از سویی با توجه به قول مساعد مسئولین ورزشی و مجموعه ورزشی، مراحل پایانی نصب گیت‌های ورودی و سایر الزامات طرح در حال انجام است.   خاکی زاد ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی در ورزشگاه درصدد هستیم از روز جمعه ۲۴ فروردین و از هفته بیست و سوم بازی تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان شاهد حضور بانوان در استادیوم یادگار امام تبریز باشیم.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی