Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی‌پور، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور را به مردم شریف استان ایلام و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت گفت.

رئیسی در این پیام تسلیت آورده است: این پدر صبور که علاوه بر شهادت فرزندانش در حملات هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، خود نیز به افتخار جانبازی نایل شد، سال‌ها فراق عزیزان خود را در کمال اخلاص تحمل کرد و یادی ماندگار از خود در دفتر ایثار بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی‌پور، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور، باعث تأثر خاطر شد.

این پدر صبور و فداکار که علاوه بر شهادت فرزندانش در حملات هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، خود نیز به افتخار جانبازی نایل شد و سال‌ها با عطر ذکر پروردگار و نور توسل به ائمه اطهار(ع) خانه دل را معطر و روشن ساخت و فراق عزیزان خود را در کمال اخلاص تحمل کرد، یادی ماندگار از خود در دفتر ایثار و شهادت بر جا گذاشت.

اینجانب درگذشت این جانباز سرافراز را به مردم شریف استان ایلام و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی پور طهماسبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد

توصیف رئیس‌جمهور ترکیه از بغداد به عنوان «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» با واکنش‌های گسترده کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه پس از پایان سفر به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهن ما، بسیار خرسند شدم».

این پیام با انتقادات گسترده کاربران پلتفرم ایکس در عراق مواجه شد و بسیاری آن را محکوم کردند.

برخی از کاربران با اشاره به استعمارگری امپراطوری عثمان در عراق، نوشتند اشغال این کشور توسط عثمانی بدترین چیزی است که در تاریخ بغداد به یادگار مانده است و مقدمه تمامی درد و رنج امروز عراق است.

توییت اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه پس از ۱۳ سال به بغداد و اربیل سفر کرده و با مقامات عراق دیدار کرد.

در این سفر چندین توافق‌نامه و یادداشت تفاهم در بخش‌های گوناگون میان ۲ کشور امضا شد و موضوع مبارزه با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از محورهای اصلی مذاکرات ۲ طرف بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت