Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:11:21 GMT

۱۱۰۰ خانواده مددجوی ایلامی فاقد مسکن هستند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۸۳۲

۱۱۰۰ خانواده مددجوی ایلامی فاقد مسکن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری ظهر سه شبه در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از یک هزار و صد خانواده مددجوی کمیته امداد استان فاقد مسکن و زمین بوده و بسیاری از آنها ساکن شهر ایلام هستند مهم‌ترین مانع برای خانه دار شدن این خانواده‌ها نبود زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا طاهری افزود: با توجه به اینکه این خانواده‌ها همه مستأجر هستند در شرایط سخت اقتصادی امروز و گرانی مسکن حتی پرداخت اجازه برای این خانواده‌ها هم به دشواری صورت می‌گیرد.

وی افزود: با برگزاری جلسات متعدد با استاندار و مدیرکل مسکن و شهرسازی خوشبختانه قدم‌های مهمی در راستای تأمین زمین برای ساخت مسکن این خانواده‌ها برداشته شده و امیدواریم در آینده با همکاری خوب مسکن و شهرسازی استان شاهد واگذاری زمین به کمیته امداد و همکاری در ساخت مسکن برای این خانواده‌ها باشیم.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان نیز در این نشست گفت: با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه، در استان ایلام مشکل تامین زمین از موانع اصلی طرح نهضت ملی مسکن است.

عبداله بهادری با عنوان اینکه به مشکلات مسکن و زمین مددجویان کمیته امداد بعنوان ضعیف‌ترین قشر جامعه واقف هستیم افزود: در تلاش هستیم بتوانیم با همکاری کمیته امداد و دستگاه‌های دیگر مشکلات این خانواده‌ها را در راستای خانه دار شدن آنها برطرف کنیم.

وی به طرح نهضت ملی ساخت مسکن از سوی دولت اشاره کرد و گفت: در استان ایلام مهم مانع در راستای این طرح کمبود زمین بوده که امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف نماییم.

کد خبر 5499472

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام مسکن مددجویان کمیته امداد بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر ساختمان متروپل گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر ابادان ریزش آوار خانواده ها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • تایید بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت خوزستان