Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:26:01 GMT

تشییع ۲ تن از جان‌باختگان حادثه متروپل در آبادان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۸۳۵

تشییع ۲ تن از جان‌باختگان حادثه متروپل در آبادان

پیکر دو تن از جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان در آبادان بر دوش مردم این شهرستان تشییع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، امروز پیکرهای «پیمان بایندور» و «مهدی اسماعیلی»، دو تن از جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان در آبادان بر دوش مردم این شهرستان تشییع شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در آئین تشییع جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: این حادثه باعث حزن و اندوه مردم آبادان و کل کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی بیان کرد: باید با کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند با جدیت برخورد شود.   جمعی از مردم و مسئولان محلی در این آئین تشییع و خاکسپاری حاضر بودند.   برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد و بر اساس آمار اعلام شده تاکنون ۱۶ نفر در این حادثه جان باخته‌اند و ۳۷ نفر مصدوم شدند.   انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جان باختگان حادثه حادثه ریزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول روابط عمومی آتش نشانی سبزوار گفت: در حادثه آوار یک ساختمان قدیمی که ساعتی پیش رخ داد، دو کارگر مصدوم شدند.

محمد همتی افزود: آتش نشانان که از ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند و عملیات خود را آغاز کردند و هر دو مصدوم را با استفاده تجهیزات تخصصی نجات در ارتفاع به سطح منتقل و تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • بیمه نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان