Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:37:49 GMT

فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۸۴۶

فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود

فرماندار شهرستان نیکشهر با تبریک حماسه سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس گفت: پیروزی رزمندگان و دلاور مردان ایران در فتح خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی ایران با کشور‌های استکباری جهان به شمار می‌رود.

مجیب حسنی ف گفت: درس ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ باید بعنوان تحفه‌ای ناب و گرانبها به نسل‌های بعدی انقلاب منتقل و از آن پاسداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: رشادت‌ها، فداکاری و ایثار جوانان نظام باید در جامعه و محیط‌های آموزشی حفظ و احیاء شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم گفت: افتخار آفرینی نظام جمهوری اسلامی توسط خون شهداء به ثبت رسیده و فرهنگ شهادت بزرگترین افتخار ملت ایران است.

او گفت: در عصر حاضر جوانان ایرانی با فتح قله‌های علمی در سنگر تعلیم و تربیت رهروان اصلی راه شهداء باشند.

سرهنگ صفوی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر  گفت: یاد و خاطره شهداء که زندگی و جان خود را برای خاک و امنیت این کشور فدا کرده اند باید گرامی داشته شود.

او گفت: باید توجه داشته باشیم که همه مردم ایران امنیت و آرامش خود را مدیون خون پاک شهداء هستند و نباید بگذاریم خون شهداء پایمال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری نیکشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برطرف کردن ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر منتهی به مرز‌های غربی و جنوب غربی ویژه اربعین امسال خبر داد.
داریوش امانی در حاشیه سفر یک روزه خود به خرمشهر در بازدید از پایانه مسافری شلمچه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: در مسیر‌های اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.
وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را توانستیم برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: مشکلی در حمل و نقل وجود دارد، شخص وزیر در حال برنامه ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.
داریوش امانی افزود: همزمان نیز در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جابجایی آسان زائران در مرز‌ها استفاده کنیم.
وی در پاسخ سوال خبرنگار صداوسیما درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح‌ تعریف کردیم برای راه‌های اربعینی و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تامین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز