Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:35:46 GMT

کاهش گرد و غبار در جزیره کیش و برقراری مجدد پرواز‌ها

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۸۵۷

کاهش گرد و غبار در جزیره کیش و برقراری مجدد پرواز‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، با توجه به افزایش غلظت گرد وغبار و ریزگردها و ایجاد شرایط کاهش کیفیت هوا، افزایش شاخص های آلودگی نزدیک به 150 و کاهش دید افقی به کمتر از 500 متر در جزیره کیش وضعیت سطح نارنجی اعلام شد که احتمال پایداری این شرایط بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان هرمزگان تا روز 5 شنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید پورزادی معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در همین زمینه به خبرنگار فارس در کیش به کاهش نسبی غلظت گرد و غبار در جزیره و برقراری مجدد پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی کیش اشاره و گفت: با افزایش غلظت گرد و غبار در سطح جزیره کیش دیروز ۱۱ پرواز فرودگاه کیش دچار تاخیر شد که  خوشبختانه با تغییر شرایط و کاهش نسبی غلظت هوا و استفاده از سیستم روشنایی باند فرودگاه در ساعت 19 باتوجه به هماهنگی های لازم با سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها و تلاش های بی وقفه شرکت بنادر و فرودگاههای کیش توانستیم که پرواز‌ها را به صورت منظم برقرار کنیم که مسافران عزیز بتوانند به مقاصد پروازی خود برسند.

رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص اشاره نمود و افزود: لازم است تا تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه توسط کلیه مشاغل و افراد مد نظر قرارگرفته و با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در سطح جزیره کیش، بیماران تنفسی و قلبی، عروقی و افراد کهنسال حتی الامکان از منزل خارج نشده و یا در صورت اضطرار هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/88060

منبع: فارس

کلیدواژه: پرواز جزیره کیش گرد و غبار غلظت گرد جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست

صادق الله پور، معاون عمرانی فرماندار بم گفت: شب گذشته پرواز قشم ایر ۱۲۰۸تهران به بم به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود دید کافی  و بارش باران موفق به فرود در فرودگاه بم نشد، در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • سیل و هرج و مرج در دبی
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز